Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Hej, jestem aktualnie na macierzyńskim i postanowiłam zacząć swoją przygodę z IT. Zrobiłam test w szkole programowania i wyszło, że najlepszy będzie dla mnie zawód wirtualnej asystentki. Chciałabym oprócz tego spróbować z programowaniem, interesuje mnie sztuczna inteligencja. Jestem po studiach humanistycznych ale w szkole miałam dobre oceny z matematyki, wiec nie jest mi ona straszna :) Od czego polecacie zacząć? Gdzie szukać pierwszej pracy?

#programowanie #it #sztucznainteligencja

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5ee5d5692d35834c6b87edc0
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę

[======================..................] 54% (127zł/235zł)
Uzbieraliśmy już na 1 lat działania AMW!
  • 28
@AnonimoweMirkoWyznania fajnie, że zamiast wskazać kierunek, w minutę po dodaniu wpisu, zbiega się grono fachowców, którzy muszą podkreślić jak to gardzą nowymi w branży ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Programowanie to, moim zdaniem, najbardziej zadufana w sobie branża. A jak wejdziesz np. na grupę na FB i napiszesz że idziesz dla kasy to już w ogóle jest kwik. Trzeba zawsze pisać że idziesz z pasji i programujesz od kołyski
@MaciasP:
OP:

Chciałabym oprócz tego spróbować z programowaniem, interesuje mnie sztuczna inteligencja.

Ty:

Poczytaj o podstawach - HTML, CSS, js to tematy na pierwsze miesiące

Widziałeś kiedyś jakieś implementacje AI albo ML pisane w HTMLu lub CSSie?
Droga do AI/ML prowadzi przez jakiś język programowania C++/Java/C#/Python, algebrę i znajomości algorytmów. Obecnie wejście w branżę jako junior nie jest proste, kasa którą dostajesz na początku też jest słaba.
Trzeba o tym mówić