Wpis z mikrobloga

Z racji wielu czynników, przede wszystkim brakiem czasu musiałem zawiesić prace na Polem Mrówkowym.
Jednak to co dobre to zawsze się kończy i teraz z racji korony mam nieco więcej wolnego czasu, który zamierzam przeznaczyć na dokończenie tego projekciku.

Od wczoraj udało mi się stworzyć podstawowe poruszanie kamerą po mapie za pomocą około 100 linijek kodu okraszonych cierpieniem w starciu z matematyką w przestrzeni 3D.

Dodatkowo za pomocą monitorów(mowa o angielskim monitors, który nie wiem jak do końca przetłumaczyć) dodałem wyświetlanie na ekranie gry informacji o zużyciu pamięci, FPS i innych pierdołach.

Póki co korzystam z Godota 3.2 oraz GLES 2 na Ubuntu 20, ale jak tylko będzie GLES 2 używalny w Godocie 4, to się na niego przesiądę.

Gra wygląda o niebo lepiej na żywo niż na tym skompresowanym wideo.

#godot #polemrowkowe #gamedev
  • 1