Wpis z mikrobloga

akurat cla/a klasa to kojarzy mi się z takimi właśnie młodymi bananami, którym rodzice sprawili takie auto i nie żebym generalizował, po prostu na podstawie własnych obserwacji stwierdzamtaki wniosek, z jednym takim ziomkiem nawet się koleguje, on jest spoko, i nie ukrywa tego, że ma majętynch rodziców, ale inni? gadają o jakimś zapieprzaniu i "wystarczy chcieć" gdy tak naprawdę wszystko im fundują rodzice xD
Płacisz za spadek wartości auta, marżę leasingu i koszt obsługi długu, salonu, armii sprzedawców. Ogólnie zarabia na tobie kilka ludzi ładną kasę. A ty tracisz ładną kasę wyrzuconą w gównowóz, wyrób samochodopodobny.


@kupkesobieciagne: a jak kupujesz auto za gotówkę, to nie zarabia na Tobie nikt? Tylko ty sam dla siebie zarabiasz? Co to za #!$%@??
@Kruszyn99 @katius @bad_karma @dobre_ziajty
Mireczko drogie.... prosty rachunek, jeśli chcesz często zmieniać auto i nie płacić za nie za wiele to bierzesz leasing z jak najniższą wpłatą własną na jak najdłuższy czas, wtedy masz niską ratę. Biorąc np. Mietka na takie 5 latek po dwóch robisz cesję i zmieniasz na nowe. Kwota wykupu nie robi wtedy różnicy bo przy cesji to nie twój problem, takiego auta nigdy nie wykupujesz przecież. Przy fajnym,
@Franco-Da-Vici: Polecam się dodać do grupek o 159, codziennie multum postów że coś się z autem dzieje fakt ze polowa pytań Januszy o czesci eksploatacyjne ale moim zdaniem auto ładne ale nie pozbawione durnych usterek wieku dziecięcego np #!$%@? skrzynia M32
@poganka: ale podstawowa zaleta leasingu z wysokim wykupem, tj. nie bawisz sie w sprzedaz, oddajesz i zapominasz, tutaj nie dziala. Bo bierzesz auto w leasing, konfigurujesz pod siebie i pozniej sie boksujesz, aby znalezc kogos na cesje
@macivs1 wszystko zależy tutaj od auta. Jeśli się niczym nie wyróżnia i nie ma na czym, oprócz ceny wykupu (sic!), zawiesić oka to pewnie tak jest jak mówisz. Nie znam takiego problemu. Nie chcę rozwijać tematu bo to jak gadanie o cyckach, czy lepsze duże czy małe, każdemu inne auto się wydaje najlepciejsze. Tak jak sposób zakupu czy wymiany dla każdego ma inny sens, w zależności od lvl finansowego. Bardzo subiektywny temat.
@xmadesio tu można wkleić dowolny samochód klasy 'premium' starszy niż rocznik powiedzmy 2009. Wyglądać wygląda na bogatego. Kupić można tanio, sporo taniej niż nowego kompakta. Tyle że naprawy mają cenę 'premium' więc taki cwaniak pozer dość szybko orientuje się co za cudo na kółkach kupił i próbuje się go pozbyć, opylając kolejnemu frajerowi po taniości.
europejskie V8 nie będą tak brzmieć, bo mają inny kąt rozwarcia

@bylem_zielonko:
Jesteś pewien, że to wynika tylko z kąta rozwarcia, a nie z wielu innych parametrów? Jesteś w stanie jakoś liczbami potwierdzić, że V8 w Europie to są silniki z kontem rozwarcia innym niż 90 i innych nie ma czy trzeba przypomnieć choćby to, jaka marka robiła samochód, który spośród seryjnych samochodów miał najsilniejszy wolnossący silnik tego typu, który przy
Pobierz
źródło: comment_1595800019V1p4DfHwAWDMwgi1VTjwUu.jpg
mówię ogólnie. Jasne, że znajdą się takie silniki, które będą brzmieć jak amerykańskie, ale to mniejszość tych w EU


@bylem_zielonko: Jesteś w stanie to potwierdzić liczbami czy tylko powtarzasz po innych, że to tylko kont, a nie inne parametry?
@bylem_zielonko:

nawet jak są te inne parametry to co w związku z tym? fakt jest taki, że zakładając nawet jakiśekstra układ wydechwy nie osiągnie się takiego brzmienia

Ja się pytam czy potwierdzisz to, że większość silników to nie jest V8 z kontem rozwarcia 90 stopni oraz czy brzmienie silnika wynika tylko z kąta rozwarcia, a nie też np samej pojemności skokowej silnika.