Wpis z mikrobloga

@Crow7422: w Mercedesie, w Yarisce obok sprężarki chodzily z wentylatorem normalnie ciągle nie miały nagłego odłączenia i ponownego włączenia.

Ja to sobie tłumacze tak że drzwi pootwierane były i jest może czujnik temp w aucie wyłącza jak dojdzie do optymalnej ale znowu włącza bo nie ma zamkniętego obiegu ale mówił mi fachowiec że powinna chodzić ciągle
@Croudflup: problemy z elektryką,zuzyta sprężarka itp. Zawsze sprawdzamy od najbardziej oczywistych rzeczy. U mnie sprezarka nie zalanczala sie bo bylo zbyt malo czynnika- nie bylo odpowiedniego cisnienia instalacji.
@Croudflup: no to tak juz jest, zazwyczaj japonce tak maja, w autach europejskich ciezko o takie rozwiazanie, chociaz w starszych modelach robili tak w autach z mniejszymi silnikami, co by je odciazyc i zeby sprezarka nie chodzila 24/7. Dzisiaj np. w corsie 2003 takie cos widzialem. To normalne, nie na sie czego obawiac. Chyba, ze masz jeszcze do wyboru jakis tryb ekonomiczny czy cos w tym stylu jak w starych VW,
@Croudflup: mam to samo w imprezie 2003. Tez nie wiem czy tak ma byc, fachowcy od klimy mówili ze sprezarka sie zaciera i staje dęba ale niepokojacych dzwiekow brak, więc używam dalej któryś juz miesiąc i dalej wszystko działa. Pracuje kilka lub kilkanaście sekund i wylacza się na kilka i tak w kółko. Myślałem ze pewnie malo czynnika ale na wymagane 500g mialem 450, mimo dobicia na 500 dalej tak jest.