Wpis z mikrobloga

@Anty_kacap:
Tzn. Czasami moze przyjsc MR na zamkniecie konta, wiec powinni wtedy przejsc cala procedure zachecania klienta do zostania w banku, no ale ona by chyba dobrego wyniku nie zrobila xD
Ja robilem w mbanku, wiec takie rzeczy (i praktycznie wszystko) klienci moga robic online 30x szybciej, wiec jak ktos mi przychodzil z taka #!$%@?, to dla mnie #!$%@? nie czlowiek - a w czasie korony to wgl (a kredyt to
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Anty_kacap: dobre pytanie, miałem tak samo - nie żeby gość mi uniemożliwiał, ale chyba z 10 razy zapytał czy muszę usuwać, czy nie wolę zostawić na wszelki wypadek, że dodatkowe konto nie zaszkodzi itp itd xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@powaznyczlowiek: przeważnie tak przy karcie kredytowej jest, chyba mają prowizje jak przekonają cię żebyś został. Mi chciała na rok zostawić kartę bez opłat i bez wymogu korzystania z niej, byle tylko nie zrezygnuje.
@pi73r to pierwszy taki bank, z którym się spotykam. Zamykałem ostatnio credit Agricole i BNP to się nie dalo tak. BNP jest w ogóle daremny, bo zgubili list z wypowiedzeniem i zajęło im to 3 miesiące.
@Anty_kacap: Z doświadczenia z pracy w innych bankach, to nie chodzi o jakieś kary, czy narzekania z góry. Bardziej rzecz w tym, że rzeczywiście różne rachunki zamyka się w różny sposób, są jakieś procedury, są jakieś dokumenty do podpisu. Może być tak, że rozmowy w Oddziale są nagrywane (na pewno robi tak Alior, przy wejściach do placówek jest info na drzwiach), a pracownicy oceniani. Wtedy rozmowa musi przebiegać według odpowiedniego schematu,
@pedros92: @powaznyczlowiek: Po prostu maja w procedurze, by tak gadac. Na 99% nie maja prowizji za utrzymanie Cie, bo niby jak udowadnia ze chciales wypowiadac, a oni Cie przekonali? xD
No i standardem jest, ze oddzialy mocno sprzedazowe (galerie itp.) splawiaja klientow z #!$%@? i ogolnie z posprzedaza do wiekszych/glownych oddzialow, mimo ze 90% rzeczy tez sa w stanie zrobic (ale przy sprawach firmowych, hipotekach no to faktycznie czesto nie