Wpis z mikrobloga

@Ravciu: mi babka w punkcie energii podmieniła G11 ma G11k kiedy przyszło do składania podpisów. Dostałem do przeczytania dokumenty, a do podpisania już inne. Także uważaj na takie triki, bo to podobno u nich norma.

Szwagier był miesiąc po mnie, wiedział już na co uważać, to i tak mu wmawiali że G11 już nie można wybrać xd
Także powodzenia
@reneene: Mirabelko, dzięki! Faktycznie można wybrać czystą G11 bez żadnych dodatków z ceną za kWh 0,2902 i bez opłaty handlowej. Właśnie wypełniłem wniosek o zmianę mojej obecnej G11k. Oczywiście na miejscu w biurze przy zawieraniu umowy jedyna opcja to była G11k.. Na szybko jak policzyłem to różnica w rachunku to 30zł/msc przy zużyciu 200kWh/msc. Podziękowania! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@reneene: dzięki bardzo za link, ten temat jest linkowany nawet z elektroda.pl :D
Po wejściu w podany przez Ciebie link, przejściu przez 2 podstrony formularza w menu wyboru "opcji dodatkowych" faktycznie pojawia się jeden wybór więcej, który wskazuje "0zł opłaty handlowej". Nie jest możliwe znalezienie tego "normalnie" użytkując stronę energii - to jest #!$%@?ństwo trzeba powiedzieć. Już zmieniam tą z "korzyściami" na normalną, dramat że tak to wygląda.
Dzięki wielkie !!!
Chyba z godzinę rozkminiałem jak wybrać czyste G11. Na stronie po dojściu do końca formularza jak się nie wybierze dodatków to dostaje się komunikat że "należy wybrać opcje dodatkowe" - bez nich nie puszcza dalej.
Dopiero z tego linku jak się jeszcze raz przejdzie wypełnianie to mamy dostępną "smutną panią" z normalną taryfą.
Jeszcze raz wielkie dzięki za inka

Mirki pomocy. Mam taryfę G11k i chciałem zmienić na czystą G11 - wchodzę na formularz https://www.energa.pl/dom/formularze-taryfowe/formularze-osd/zmiana-grupy-taryfowej.html wypełniam dane, wybieram G11 i w podsumowaniu jest ok. Niestety przy "korzyściach" jest * i formularz nie chce mnie puścić dalej dopóki którejś z nich nie wybiorę. Jak to ogarnąć? Dołączam screena
dadas123456789 - ! @krzysiul: 
SPOILER
SPOILER
Mirki pomocy. Mam taryfę G11k i chc...

źródło: comment_1621450052KFVcfPXJzYaFu66S7QVEkz.jpg

Pobierz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MMaros: właśnie już ją wczoraj przypadkiem znalazłem, dostałem info ze na maila dostanę numer wniosku i ewentualnie ktoś do mnie zadzwoni. Od wczoraj żadnego maila nie dostałem, telefonu też nie, tak długo się czeka? czy klikać jeszcze raz
Po wysłaniu wniosku o zmianę taryfy i otrzymaniu potwierdzenia że taryfa została zmieniona - proponuję jeszcze po wystawieniu pierwszej faktury po zmianie sprawdzić, czy aby na pewno zmienili taryfę - bo u mnie zapomnieli ( ͡° ͜ʖ ͡°) Po wysłaniu średnio uprzejmej reklamacji faktury rozpatrywali ją prawie 2 tygodnie, ale koniec końców rachunek wyszedł 15zł mniej (tyle miałem nadpłaty za ostatnią, błędnie wystawioną fakturę po zmianie taryfy).

Przez
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@maciekawski: złożyłem formularz nie dostałem potwierdzenia na maila więc dzwonię dzisiaj na infolinię. Okazuje się że oni żadnego zlecenia nie mają wtf, niby przyjęła zlecenie telefonicznie i w ciągu 2 tygodni mam dostać potwierdzenie dotyczące zmiany, zobaczymy. Oczywiście cała rozmowę nagrałem, dramat jakiś....
@goromadska: troszkę odświeżę temat bo też się dałem zrobić w chu^% przy przepisywaniu licznika po kupnie mieszkania. Możesz powiedzieć, czy przy zmianie taryfy nie dowalili Ci kary? W umowie mam zapisane, że za każdy miesiąc kara wynosi 15zł. Ja mam jeszcze prawie dwa lata do końca umowy. W salonie też mi wcisnęli tą #!$%@?ą Gk11. Zorientowałem się dopiero po pierwszym rachunku, że muszę płacić za damski #!$%@? 26,99 miesięcznie więcej.