Wpis z mikrobloga

@Mjau: Nie masz polubić produktu, ale wystarczy że zwrócisz na niego uwagę ;)


niestety to co napisałeś jest bez sensu. Te reklamy nie sprawiają, że produkt jest mi obojętny. Kojarzy mi się negatywnie. Może jest grupa ludzi na których to działa i faktycznie wpłynie to na ich decyzję w przyszłości ale są osoby jak ja czy Mjau, które podejmą decyzje o skorzystaniu z oferty konkurencji bo ten konkretny produkt kojarzy mi
@Mjau: Nie masz polubić produktu, ale wystarczy że zwrócisz na niego uwagę ;)

@memiusz: uprościłeś temat w tak absurdalny sposób, że aż trudno to skomentować xD. Jeśli reklama będzie budzić negatywne emocje, to ludzie będą uniknąć kontaktu z marką. To tylko dowód anegdotyczny, ale sam skreśliłem kilka firm, bo działały mi na nerwy ich kampanie marketingowe.
Gdyby marketing był tak prosty, jak Ci się wydaje, to nie zajmowałaby się tym
@Nailer: W przeglądarce na kompie - ublock i reklam nie uświadczam. Na telefonie to była masakra, rzygać się chciało od reklam. Ale odinstalowałem aplikację YT (ios here) i zamiast tego safari + jakis adblock + wersja desktopowa zarequestowana zamiast mobilnej i proszę - reklam nie ma. A nawet można sobie odpalić filmik i idzie dalej przy wygaszonym ekranie.