Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@snickers111a: Wbrew pozorom to całkiem łatwe, wystarczy np. być bardzo zmęczonym - raz tak jechałam w długiej trasie i chyba łatwiej by było po pijaku: utrzymanie się wewnątrz pasa wymagało wysiłku, a znaków nie widziałam już w ogóle (gdyby ktoś pytał, dlaczego nie zjechałam na stację się przespać - jak wyżej, byłam tak zmęczona, że nie myślałam i nie przyszło mi to do głowy). Nie polecam.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@snickers111a: Pffff, ja się zastanawiam, jak w XXI wieku, gdy możemy określić pozycję większości aut, a te nowsze same nawet po dzwonie wysyłają stosowne informacje do CPR, to jakim #!$%@? szlabany są zamykane kilka minut przed przyjazdem pociągu. Co one są budowane w stealth, że nie mozna dokładnie stwierdzić, że pociąg na przejeździe znajdzie się o 21:37 i o 21:36 zamknąć przejazdu, tylko #!$%@? trzeba czekać 5-10 minut stercząc jak widły
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@snickers111a: No właśnie, to jest to - Sygnalizacja i szlabany swoim działaniem "się bagatelizują" - gdyby szlaban się zamykał i zaraz po tym przejeżdżał pociąg, to ludzie traktowaliby to jak śygnalizację świetlną - chwila czerwonego i cześć, jedziemy dalej.
Tymczasem jest tak, że to zaczyna migać, stajesz i po jakimś czasie, gdzieś tam słyszysz jadący pociąg. Jeszcze trochę czekania i jest - jakiś towarowy z 90 bekami czy malutki szynobus, na