Wpis z mikrobloga

Mireczki z #krakow i okolice - ciągle szukam #dzialka pod #budowadomu. Cudów mi nie potrzeba- 7-10 ar wystarczy. Ważne dla mnie żeby jakiś w miare sensowny dojazd był. Budżet to tak do 150k niestety tylko.
I tu dwa pytanka:

1) Gdzie w okolicach Krakowa warto szukać szczególnie? Póki co rozważałem Michałowice i te rejony na północ od Krakowa ale tam ponoć słabo w porannych godzinach zwłaszcza żeby do Krk sie dostać. Ja póki co zdalnie, jeszcze pewnie z pol roku, rózowa różnie to bywa dlatego fajnie jakby miejsce było w "miare" uniwersalne.
Druga lokalizacja jaką rozważałem to Mogilany na południu, bo w sumie tam jest wlot na A4 wiec teoretycznie można wszędzie w miare dojechac relatywnie szybko, ma ktoś jakieś doswiadczenia?

#nieruchomosci

2) Drugie pytanko - gdzie szukać? Na stronach z ofertami nie ma nic ciekawego, mam jeździć po domach i pytać ludzi? Nie ukrywam nie znam się na tych sprawach, nie moja brocha ale staram powoli się wbijać w temat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 45
@excelfinance: Ad 1 - ja polecam Wieliczkę. Na pewno dużo szybciej dojedziesz do centrum Krakowa stąd niż z Michałowic. Opcji dojazdu jest mnóstwo: pociąg, autobusy, busy, samochody, traficary. Ze ścieżką rowerową słabo póki co, ale ma się to zmienić.
Edit: no i plusem też jest to, że jesteśmy bardzo blisko Krakowa, ale mamy osobne urzędy i wszystko szybciutko się tutaj załatwia + urzędnicy z rigczem, czego w Krakowie nie uświadczyłem.
@excelfinance: Dojazd główną od Michałowic rano to #!$%@?, pomyśl sobie jak ruszą roboty planowane w tamtych rejonach. Nawet objazdami nie uciekniesz przez Batowice/Raciborowice/Dziekanowice/ os. Piastów.
W zasadzie luźniej jest w godzinach 12-14 a i tak nie zawsze.
Znam z autopsji, dupsko ratuje motocykl.