Wpis z mikrobloga

Według najnowszego raportu Digital Trust 2020 Amerykanie ufają najbardziej LinkedIn, a najmniej Facebookowi. ♀️ Business Insider Intelligence już od kilku lat bada poziom zaufania użytkowników do platform społecznościowych. Tym razem porównał 9 z nich pod kątem tego, jak postrzegają ich użytkownicy USA na podstawie pięciu czynników zaufania cyfrowego:

✅ security - czy użytkownicy mają pewność, że platforma chroni ich dane i prywatność
✅ legitimacy - czy użytkownicy uważają, że mogą zobaczyć zwodnicze/fikcyjne treści na platformie społecznościowej
✅ community - czy użytkownicy czują się bezpiecznie uczestnicząc lub publikując na platformie społecznościowej
✅ ad experience - czy użytkownicy uważają, że platforma wyświetla im irytujące/wkurzające reklamy
✅ ad relevance - czy użytkownicy uważają, że platforma wyświetla im trafne reklamy

Dla porównania dane z 3 poprzednich lat wrzucam w pierwszym komentarzu.

Ciekawe jak wygląda to u nas – czy ktoś z Was widział podobne dane dla Polski?

#digitaltrust #socialmedia #digitalmarketing #ciekawostki #internet #facebook #linkedin #instagram #snapchat #tiktok #twitter #youtube #reddit
Pobierz
źródło: comment_1602486538PDXdiz0aaueKs5QX9AUqvN.jpg
  • 6