Wpis z mikrobloga

Pracuje w łukeju jako barista. Tyram za minimalna a cały czas wymagają więcej XDD. Wczoraj żartem powiedziełam swojej koleżnace "minimal wage, minimal effort". Oczywiście ona wszystko powiedziała menadzerowi. Dzisiaj miałem rozmowę z managerem że jak będę tak żartować to mnie zwolnią i ze tak nie wolno, i ze juz zwalniali za to, a potem dodał ze jak sie nie bede zachowywac to mi godziny utnie (4 hours contract here) XDD. To już nawet nie mogę żartować XDD #uk #pracbaza #anglia
  • 19
  • Odpowiedz
@Uwazny_Asceta_XD: Jezeli pracujesz jako barista to zakladam, ze wladasz jakims w miare komunikatywnym angielskim, naprawde nie jestes w stanie znalezc czegokolwiek innego niz taka robota? Szczegolnie jezeli jest w toksycznej atmosferze.
  • Odpowiedz
@Silvervend: co wy macie z tymi kosami w plecy? XDD Pracuję z brytolami od 4 lat, jestem jedynym obcokrajowcem i nikt nikomu nie obrabia za plecami. Ogólnie jest w pytę, bardziej mi się podoba tu niż w Polsce, gdzie toksyczność i mobbing był na porządku dziennym xD
  • Odpowiedz
@tytanowy_kalafior No właśnie, to żadna kosa, mnie w pracy #!$%@?ą defetysci. Jak ma się męczyć i jeszcze mi o tym #!$%@? nad uchem to niech się zwolni. Ale nie, jebię taki w robocie której nie lubi i nie rozumie, że tylko #!$%@? innych swoim smutnym pierdzeniem. Uch, się zdenerwowałem.
  • Odpowiedz
@tytanowy_kalafior to widać dobrze trafiłeś. Już tyle szemranych akcji przerobiłem, że szkoda gadać. Na Polaków zawsze mogłem liczyć, z kolei brytole zawsze się uśmiechają, odgrywają najlepszego kumpla, a gdy przychodzi co do czego to szambo wybija. XD Mówię to po przerobieniu kilku miejsc pracy, pracując w ogromnej większości z angolami.
  • Odpowiedz