Wpis z mikrobloga

ODRADZAM wszystkim korzystanie z nowego dekodera 4K oferowanego przez UPC, mam go w opcji multiroom w połączeniu internetowym, wiec przy obecnej jakości łącza oglądanie telewizji w pokoju właśnie gdzie jest taki dekoder jest praktycznie NIEMOŻLIWE, co chwile zrywa połączenie albo widnieje magiczny napis BUFOROWANIE, dodzwonić się na infolinie nie idzie, ostatnio wisiałem 2 godziny i 30 minut na linii aż mnie rozłączyło.

szczerze to nie wiem kto jest gorszy, jakość obsługi infolinii UPC czy wpisy @sailor_73 na hashtagu #gdansk

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gdansk #upc
  • 19
@lunga mam za duze mieszkanie by sie bawic w kable, UPC zarzekało się że to ich najlepsze rozwiązanie, powiew przyszłości i takie tam brednie
@Deno dziś był u mnie technik, poświrował nie naprawił problemu i powiedział że zgłosi monitorowanie sieci do UPC przez tydzień ( ͡º ͜ʖ͡º)( ͡º ͜ʖ͡º)
@Deno w tym lokalu niestety 24 miesieczna, chcialem przeniesc swoja inna umowe z innego lokalu ale wtedy na podlaczenie czekal bym 30 dni wedle UPC, lepiej bylo zrezygnowac ze starej i podpisac nowa bo montowali na kolejny dzien
@magiol: Dlatego nigdy nie podpisuje z żadnym isp umowę na czas. Obecnie mam w Vectra 600/60 internet 65zl/msc (bez tv bo nie korzystam) i na szczęście nic się nie dzieje złego, gdyby się działo to od razu telefon i proszę naprawić albo wypowiadam umowę. I mam do wyboru Orange UPC Netia i jeszcze chyba jakąś inną firmę.
@magiol: Jeśli wymagasz opcji bez kabli to niestety musisz się liczyć z jej ułomnościami. I nie zależnie od wybranego operatora będzie to działać różnie, zależnie od tego co w sieci sieje. Działa to po zwykłym wifi więc sam montując zalecam każdemu kabel a podłączenie bezprzewodowe klient podpisuje mi na zleceniu na własne życzenie. Mam mieszkania gdzie 3 chodzą obok siebie (2 bezprzewodowo) bez problemu a są i takie gdzie przez jedną
@damian1123 to teraz dopowiem coś ważnego, mam dwie otwarte reklamacje w których wysyłałem dowody w postaci screenów pingów, tracerta oraz logów z programu winMTR (program polecony przez UPC) na odpowiedź czekałem równo 30 dni (tyle czasu ma upc na rozpatrzenie reklamacji, odpowiedzieli w ostatni dzień) po wysłaniu wszystkiego co potrzebne UPC faktycznie stwierdziło że jest problem bo oprócz moich dowodów (których wymagali) stwierdzili skoki pingów podczas monitorowania sieci i wysłali do mnie
@damian1123 ale jako że UPC próbuje mnie zrobić w #!$%@? postanowiłem uaktywnić swoją kartę pułapkę - mam dwie umowy, jedną na tym pechowym adresie na którym to wszystko się dzieje oraz drugą która obowiązuje już przeszło 10 lat, więc na dniach ta długoletnia wysoka umowa zostanie rozwiązana a pierwsza umowa i cała ta sprawa ląduje do UOKiK.