Aktywne Wpisy
malkuth +376
Dawałem im szanse. Byłem pozytywnie nastawiony do nowego UI, ale już mam dość.
Jak możecie wypuszczać produkt z tyloma błędami i testować go na użytkownikach? Jeszcze bym zrozumiał gdyby było mega duże parcie na to i już przygotowany plan szybkiej naprawy. Wtedy Ok, wypuszczacie MVP i później mamy solidna bazę do dodawania nowych funkcjonalności.
Powinniście wiedzieć, ze największym plusem wykopu zawsze była dyskusja użytkowników (nie zawsze merytoryczna, ale jednak). Teraz ta dyskusja
Jak możecie wypuszczać produkt z tyloma błędami i testować go na użytkownikach? Jeszcze bym zrozumiał gdyby było mega duże parcie na to i już przygotowany plan szybkiej naprawy. Wtedy Ok, wypuszczacie MVP i później mamy solidna bazę do dodawania nowych funkcjonalności.
Powinniście wiedzieć, ze największym plusem wykopu zawsze była dyskusja użytkowników (nie zawsze merytoryczna, ale jednak). Teraz ta dyskusja
some_dev +56
najmniej oczywisty ruski propagandzista XDD
porobiłam zdjęcia żeby ukazać o jakie typy przejazdów mi chodzi.
Każda z sytuacji na obrazku jest dla mnie niejednoznaczna - czy w tych miejscach rowerzysta może przejeżdżać, czy nie zatrzyma mnie policja jeśli przejadę w tych miejscach, czy jeśli dojdzie do kolizji z samochodem - wina będzie po stronie kierowcy? Dziękuję za merytoryczne komentarze z góry!
#rower #kolarstwo #sciezkirowerowe #drogirowerowe
Wołam Mireczków, którzy ostatnio się wypowiadali w tym temacie:
@sargento @dybligliniaczek @mmichal @Singularity00 @janekplaskacz
no nie do końca, to ewidentnie jest linia warunkowego zatrzymania złożona z prostokątów przed przejściem, a więc tam nie ma P-11, samo P-10 i trzeba przeprowadzać rower.
Najbliżej poprawnego jest 2 ale mi to wygląda na niedokończone malowanie znaków poziomych i nie usunięte stare.
w 3 te kwadrarty tyczą się miejsca zatrzymania pojazdu przy dojeździe do krzyżówki a nie przejazdu dla rowerów.
tak powinno być
https://bikes-srm.pl/pliki/krowerowy/06_oznakowanie_przejazdu_dla_rowerzystow.png
Czasem spotyka się też dodatkowe malowanie na czerwono i wtedy też jest ok - zwykle
@Bellie: bo ludzie nie chcą mieć rowerzysty na sumieniu / skasowanego auta taka prawda. Niestety w PL prawo drogowe z każdą zmianą jest tylko psute jeszcze bardziej niż było i tworzy się niepotrzebne nieścisłości generujące niebezpieczeństwo wobec tych słabszych, niechronionych uczestników ruchu.
Zgodnie z prawem jeśli miejsce wygląda inaczej niż na moich
1 - klasyczny -> patrz mój link 1 wyżej
2- trochę nowszy -> 2w1 - patrz link nr 2 (zwykle nie ma pasów tylko czerwone pole + kwadraty na obrzeżach)
3 - wariant kompaktowy, powstał niedawno i ma być stosowany tam gdzie jest zbyt ciasno na inne formy lub infrastruktura już jest ale niepoprawna i teraz chcą