Wpis z mikrobloga

@Falconidae: Najszybciej to dać taką przejściówkę na klemę (to zielone rozkręcasz i odłącza). Bo inaczej musiałbyś kabe ciągnąć do środka a taki gruby kabel też swoje kosztuje. Chyba że "główne miejsce rozdziału mocy" przy skrzynce wewnątrz samochodu to już byłoby bliżej odłączyć plus idący z akumulatora.
A tak masz wybór hebli czy to tuningowych czy od maszyn rolniczych.
biskup2k - @Falconidae: Najszybciej to dać taką przejściówkę na klemę (to zielone roz...

źródło: comment_1605631111WjgCOhbImV9BYqN6uJA5Zq.jpg

Pobierz
@Falconidae: pod hasłem rozłącznik akumulatora znajdziesz pełno podobnych rozwiązań zakaładanych gdzieś w okolicy klemy. Do kupienia w każdy motoryzacyjnym za jakieś 20 zł.
Ponieważ mam podobny problem a nie chce mi sie otwierać maski zrobiłem przekaźnik. Tutaj już do rozważenia czy chcesz się w to bawić. Przekaźnik który uciągnie jakieś 200A chwilowego prądu i ma cewkę sterowaną 12V kosztuje jakies 50-60 zł, do środka ciągniesz jeden kabelek cienki do wyłącznika cewki