Wpis z mikrobloga

Pytanie głównie do mirków które skończyły #technikum najlepiej do tych co w klasie nie mieli dziewczyn
Jak u was wyglądały plany na to co robić po skończeniu szkoły? Myślał którykolwiek z sebixów i inceli o studiach? U mnie aktualnie 3 klasa elektryk, 20 osób w klasie bo po drodze 10 odpadło, na studia chce iść JEDEN gość, 3 osoby w tym ja chcą pracować jako elektryk, reszta ma totalnie wyebane i szczytem ich marzeń jest budowa w niemczech lub taśma w brosie
#techbaza #szkola #licbaza #pracbaza #studbaza
a.....a - Pytanie głównie do mirków które skończyły #technikum najlepiej do tych co w...

źródło: comment_1606129566BbArrnbB6Hx6X2Rby60JST.jpg

Pobierz
  • 61
gdzie przebywają takie osoby jak te na zdjęciu


@ali-agca: gdzie ty żyjesz #!$%@? xD ja jestem po technikum inf i moja klasa nawet nie przypominała tego co na zdjęciu więc albo trollujesz albo żyjesz w jakimś innym wymiarze

w klasie miałem 1 patusa i paru debili ale debile nie dotrwały do IV klasy a patus rzucił szkołę miesiąc przed maturą (twierdził, że to #!$%@? i będzie kradł samochody w holandii, kilka
@ali-agca: takie klasy to efekt reformy edukacji z 1998, która zmarginalizowała zawodówki (i pomimo reformy Zalewskiej do dziś jeszcze zawodówki się nie pozbierały) + wygórowanych ambicji niektórych, którym nie honor iść z debilami do "zety".

Otóż za moich czasów (liceum 1997-2001) mniej więcej połowa osób szła do zawodówki, a nie do technikum. A technika wyglądały normalnie, chłopaki może nie geniusze, ale większość była ogarnięta i miała jakieś hobby czy ambicje życiowe.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
@ali-agca: też jestem po technikum inf i jak patrzę na to co piszesz to może lepiej sprawdź czy Cię do zawodówki nie przepisali xD