Wpis z mikrobloga

@Fighter_forGlory: A Tobie ile płacą? Opłaca się z tymi eurocentami latać do cinkciarza? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@rorf46: Zyskujemy albo i tracimy, tego to w sumie nie wiadomo. Moim zdaniem znaczenie środków unijnych jest znacząco przeszacowane. Zaś otwarty rynek niestety pochłonął bardzo wiele polskich firm które może by się utrzymały, ale nie miały szans podrosnąć tuczone przez rząd krajowy jak to miało miejsce z gigantami z
@rorf46: Tak, na serio. W Polsce jest tabu na rozmawianie na ten temat, bo jak ktoś próbuje to zawsze pojawia się jakiś oszołom bo "OLABOGA ŁUNIĘ OBRAŻAJĄ JAK TAK MOŻNA !!!!".
@Fighter_forGlory: To samo mówili w PZPR. ¯_(ツ)_/¯
@rorf46: Wyobraź sobie, że historia zna kraje które stanęły na nogi bez łunii. Ja zawsze będę uważał, że powinniśmy robić nie to co kraje zachodnie, a to co one robiły gdy były w takiej sytuacji w jakiej my teraz jesteśmy. No a wtedy oni stosowali silny protekcjonizm gospodarczy. Fajnie się krzyczy, że ma być równa konkurencja gdy np. Pesa czy Newag nie mają nawet 20 lat doświadczenia, gdzie muszą konkurować z
@2mack: Byłoby fajnie gdyby jakakolwiek branża w którymkolwiek kraju nowej Unii miała szansę się rozwinąć. Stara Unia robi wszystko, żeby jak najbardziej nas utrzymać w tyle - ot chociażby pakiet mobilności który nie jest niczym innym jak tylko próbą pozbycia się polskich czy litewskich (Girteka!) firm transportowych. I tu wcale nie chodzi o dobro kierowców jak twierdzi Unia (zakaz spania w kabinie w kilku pansywach skończył się tym, że teraz kierowcy