Wpis z mikrobloga

Dacie wiarę, że te wszystkie problemy z logowaniem do Aliora po migracji z T-Mobile Usługi Bankowe wzięły się stąd, że ktoś w banku "na górze" po prostu zapomniał jak działa ich własny system? Kilkadziesiąt tysięcy osób miało problem z logowaniem, ponieważ mieli wcześniej dostęp do Alior Kantor (być może analogicznie jest w przypadku posiadania innego produktu Aliora), a jako, że CIF (czyli numer identyfikacyjny) do Alior Kantor i do zwykłej bankowości jest ten sam, to użytkownik, który nie posiadał "zwykłego" konta, miał automatycznie zablokowany dostęp do tejże bankowości, bo i tak zobaczyłby pustą stronę. No i ktoś zapomniał, że po migracji ta blokada zostanie, dlatego w żaden sposób można było się zalogować czy odzyskać hasła w inny sposób niż kontakt przez infolinię lub oddział... Ot zwykłe przeoczenie zwykłego człowieka, a ileż problemów i strat wizerunkowych. Ale jak to zwykle bywa, gównem zostali obrzuceni Ci na dole, czyli konsultanci, w tym wszystkich tylko ich szkoda ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#aliorbank #aliorsync #alior #tmobile #banki #tmobileuslugibankowe #bankowosc #bank
  • 4
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@foobarek: moja żona jak dodzwoniła się na infolinia to dowiedziała się że ona nie ma numeru cif ( ͡° ͜ʖ ͡°) przez stronę się nie zaloguje ale mobilne konto działa, bo po wpisaniu peselu musiała podać panieńskie matki. U mnie znów właśnie wyszło, że moim numerem cif był numer z kantora Alior, przez co miałem zablokowane konto.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Timmy_Turner: no ale t mobile nie napisał tego, że mogę użyć cif z kantora ( ͡° ͜ʖ ͡°) dlatego musiałem dzwonić na infolinia żeby odblokowali mi konto, po tym zalogowałem się bez problemu