Wpis z mikrobloga

@katarzyna-zaglewska: najszybszy sposób to powiadomienie nas o tym na kontakt@goodie.pl. Opisz dokładnie sytuację w treści wiadomości i podaj:
 1) adres e-mail, którego używasz w goodie,
 2) numer lub screen transakcji w goodie, której dotyczy problem,
 3) screen koszyka zakupów z danymi produktami (np. na Allegro),
4) opcjonalnie screen potwierdzenia płatności (wymagane przy zakupach na dużą kwotę).
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Goodie_pl @Helonzy: u mnie ten sam powód: "przypisanie do innej strony", a w szczegółach reklamacji komentarz "transakcja dokonana niezgodnie z zasadami" mimo, że wcześniej po wymianie kilku maili w końcu zaakceptowali zwroty.
@radde88: podeślij nam na priv ID tych odrzuconych transakcji, screeny z potwierdzeniem zakupu oraz z koszyka zakupów. Niestety obawiamy się, że Allegro odrzuciło te transakcje, bo nie przypisało ich do goodie. Poniżej podsyłamy kilka wskazówek, jak zmniejszyć ryzyko odrzucenia transakcji :

* Pamiętaj, by każdorazowo zakupy rozpoczynać czyszczeniem plików cookies.
* Nie zapominaj też o tym, żeby zalogować się na naszej stronie i przechodzić na wybrany sklep poprzez różowy przycisk "Przejdź
Idź Pan w chooj, ja się dziś dowiedziałem że to nie Goodie odrzucili moje transakcje, ale Allegro!! XD goodie to chciało mi pomóc xD ale nie mogą nic zrobić z moja reklamacja niestety, a bardzo by chcieli hehe hehe