Wpis z mikrobloga

@goferek: 1. #!$%@? tablet na srodku, pewnie jeszcze sie zacina i polowa rzeczy nie dziala.
2. #!$%@? konsola srodkowa wielkosci lotniska w swidniku.
3. Brak symetrii deski rozdzielczej
  • Odpowiedz
Brak symetrii deski rozdzielczej


@kexus512: To akurat wielka zaleta dla mnie. Kokpit powinien być zwrócony w stronę kierowcy.

Konsola środkowa też powinna być duża, szeroka i wygodna, jeśli nie ogranicza to miejsca dla ludzi.

Generalnie jak na nowoczesne wnętrze to bardzo ładne.
  • Odpowiedz
@goferek: jak ja lubię patrzeć gdy pod tego typu postami zlatują się głównie osoby jeżdżące starymi samochodami i narzekającymi na nowe, chociaż najnowszy samochód w jakim siedzieli to passat z 2007 roku ( ͡° ͜ʖ ͡°).

A jeśli chodzi o duże tablety to jest to bardzo fajne. Są oczywiście samochody, w których nie jest to dobrze zaprojektowane, ale w większości jest tak, że górna linia takiego ekranu
  • Odpowiedz
Wszyscy śmiali się z mercedesa że na początku dekady nie komponuje ekranu w kokpit tylko wiesza tablet na patyku, a teraz każdy małpuje. Tak samo jak z disco lampami sexu w całym wnętrzu, które każdy producent określa teraz "Oświetleniem klimatycznym"
  • Odpowiedz
@TabelaPrzestawna: no ja mam bekę kumpel miał Mercedesa e klasę 2019 i teraz audi a6 z 2019 w obu przeskakiwanie między opcjami laguje i chodzi jak cp77 na ps3 xd mogliby lepszy procek wrzucić jak już biorą 10k za to gówno, a jelenie się jarają ooo duża navi ale luxus ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Na wyższych modelach się nie znam , ale 3 lata jeździłem octavia III z 2017 (ta z dzielonymi reflektorami) w opcji ambition, od listopada mam octavię iv w tej samej opcji , oba 2.0 tdi dsg , auta fajne ale w porównaniu z passatem golfem albo nawet a4 troszkę gorzej się prowadzi i przede wszystkim Iii była dużo gorzej wyciszona , IV lepiej ale np ma niższy model radia niż III w
  • Odpowiedz
@artur200222: Tak, fani starych gratów, albo po prostu ergonomii.
Wybacz, ale większość nowoczesnych systemów nie ma nic wspólnego z ergonomią i jest tragiczna pod kątem obsługi podczas jazdy - większość tych systemów to się może i fajnie obsługuje, ale podczas postoju, a nie jadąc.
Przed pandemią rozglądałem się akurat za samochodami pod kątem leasingu - zrobiłem sobie prosty test - podczas jazdy, kompletnie nie znając obsługi auta, celem była zmiana stacji
  • Odpowiedz