Co zrobić żeby w plikach excela zapisanych na docs.google.com działały makra zrobione w MS Excel? Zapisywanie w formatach xls, xlsx, xlsm nic nie dało... Chce żeby w pliku w którym pracuję z kilkoma osobami w jednym czasie były lepsze makra niż to co można zrobić w googlowskim skoroszycie (rejestracja makr i uruchamianie ich tylko skrótem klawiszowym)
lepsze makra niż to co można zrobić w googlowskim skoroszycie (rejestracja makr i uruchamianie ich tylko skrótem klawiszowym
przeciez masz caly apps script i html service - mozesz definiowac wlasne menu, komunikaty, input boxy, sidebary... obslugiwac eventy (np otwarcie skoroszytu) i triggery... zbudowac nawet cala aplikacje web tylko na tym
Zapisywanie w formatach xls, xlsx, xlsm nic nie dało...
Chce żeby w pliku w którym pracuję z kilkoma osobami w jednym czasie były lepsze makra niż to co można zrobić w googlowskim skoroszycie (rejestracja makr i uruchamianie ich tylko skrótem klawiszowym)
#dyskgoogle #googledrive #excel
przeciez masz caly apps script i html service - mozesz definiowac wlasne menu, komunikaty, input boxy, sidebary... obslugiwac eventy (np otwarcie skoroszytu) i triggery... zbudowac nawet cala aplikacje web tylko na tym
czego jeszcze ci trzeba?
@Zwykly_Czlowiek: jak my wszyscy ¯\_(ツ)_/¯