Wpis z mikrobloga

@pysznepl #pysznepl
Zajebista ta wasza apka. Nie dośc, że słabo zoptymalizowana to podczas składania zamówienia gdzie miałem wpisany kod na -15zł za punkty mnie wywalilo gdzie kopiowałem na telefonie kod blik.
Wiadomo, zamówienia nie ma, voucher już użyty mimo ze nie użyty i w sumie to #!$%@?.
Słaby experience i takich sytuacji miałem już kilka w ostatnich 2 miesiącach.
Czas przejść do konkurencji bo przy zamawianiu 2x w tygodniu dla 3 osób mnie zaczyna to irytować.
  • 5
  • Odpowiedz
A, no i system pieczątek od 2 miesięcy nie działa. Nie dostaje pięczatek, chyba też uzależniliście dostawanie pieczątek za udzielenie zgody marketingowej co jest strasznym #!$%@? @pysznepl z waszej strony.
  • Odpowiedz
@amarantowy: sprobuj odczekac z kwadrans i sprawdz wtedy kod ponownie, czasem tak blokują nie wiadomo czemu.
A jaką konkurencję polecasz z podobnym zapleczem?
  • Odpowiedz
@ubog: @handballer: Sprawdzałalem na koncie i aplikacji. Dupa.
Kod zablokowany.
Zamowilem bezposrednio z miejsca przez ich strone, wychodzi nawet taniej bo jest tansza dostawa wiec prowizji pyszne juz nie będzie łapac.
Alternatyw w polsce jest mało bo rynek jest troche dziki ale w dobie korony jestem zdziwiony, że to tak fatalnie działa
  • Odpowiedz
@amarantowy: Kod wróci do puli do 24h. Chcesz placic blikiem radze z drugiego urzadzenia. 50% szans, czesto jak sie przechodzi miedzy apkami, apka Pyszne sie resetuje i wtedy blokuje kod tymczasowo. Niestety tak to dziala, ja place logujac sie do banku przez PayU.
  • Odpowiedz