Wpis z mikrobloga

Czy chiński DAC za 20 dolarów jest cokolwiek wart, czyli mikro-recenzja sprzętu Lusya Fever DAC (do znalezienia też pod wieloma innymi nazwami). Chińska odpowiedź na dużo droższe Audioquest DragonFly. Nie jest to reklama, sprzęt kupiony w sumie z ciekawości, kontynuacja tego wpisu:
https://www.wykop.pl/wpis/54528859/panie-chinczyk-zobaczymy-czy-to-jest-cos-warte-%CA%96-/

tl;dr:


Sprzęt odkryłem zupełnym przypadkiem, prawdopodobnie w jakimś wątku na reddicie. Zachęcony pozytywnymi opiniami zamówiłem i... jestem pozytywnie zaskoczony.

Na wstępie zaznaczam: nie jestem profesjonalistą, opinie zawarte poniżej są czysto subiektywne, oparte w głównej mierze na moich odsłuchach.

Jak to gra? Dobrze, bardzo dobrze jak za te pieniądze. Odsłuchy wykonywałem na:
- KZ ATE
- KZ ZSX "Terminator"
- Superlux HD669
- AKG K712 Pro
- ATH-W1000ZTH
Czyli od bardzo tanich chińczyków pchełek, poprzez średnią półkę, po całkiem dobre słuchawki. Z napędzeniem żadnych z ww. słuchawek nie było najmniejszych problemów. W przypadku słuchawek łatwych w napędzeniu jak np. ZSX na pozłacanych kablach, maksimum komfortowego słuchania to 8-10/100 na windowsowym suwaku, a już wtedy jest naprawdę głośno. Nie posiadam niestety żadnych słuchawek które wymagają wzmacniacza w stylu 600ohmowych Beyerdynamiców, moje najbardziej wymagające AKG mają impedancje 62ohm (to jeszcze nie dużo, ale już choćby z gniazda telefonu grają tak-sobie) i chińczyk daje z nimi radę na luzie.

Długaśne opisy na temat sceny niewiele mówią, więc postaram się skupić na konkretach i porównaniach. Jakość jest w porządku, dźwięk jest czysty, nie brakuje żadnych fragmentów pasma. Zarówno góra, średnica jak i basy są takie jak być powinny. Jest to duży krok na przód wobec integr. Postaram się o małe porównanie: