Wpis z mikrobloga

#energa
No ja #!$%@?. Przy podpisywaniu umowy dałem się nabrać na g11k, później twierdzili że umowa 2 letnia więc za wcześniejszą zmianę umowy (i zerwanie dotychczasowej) naliczą karę więc sobie odpuściłem i płaciłem. Zaraz będą 3 lata od podpisania umowy i dziś specjalnie podjechałem do punktu Energi żeby zmienić na g11, mówię wprost czego chcę a pani w żywe oczy "kłamie", że przecież mam już tą dobrą ofertę ze zmiennymi stawkami, że po wygaśnięciu dwuletniej oni przechodzą na bezterminową na innych warunkach. Nie chciałem w to za bardzo uwierzyć ale na tel nie miałem loginu/pw do panelu energi i żadnej faktury na mailu żeby to sprawdzić. Wracam do domu sprawdzam i co? No jednak nadal mam g11k i płacę dodatkowo 13zł opłaty handlowej miesięcznie, #!$%@? mnie zaraz trafi.

Zna ktoś sposób w jaki mam to załatwić jednym zdaniem? Bo oni tam bezczelnie kłamią twierdząc, że nie ma takiej oferty jaką ja chcę i rzucają tymi swoimi marketingowymi nazwami o których ja nie mam pojęcia i nie mam ochoty się z tego tematu doktoryzować...
  • 9
@xCinek:

pani w żywe oczy "kłamie", że przecież mam już tą dobrą ofertę ze zmiennymi stawkami, że po wygaśnięciu dwuletniej oni przechodzą na bezterminową na innych warunkach.

To jest takie sprytne kłamstwo, które w gruncie rzeczy nim wcale nie jest, a jednocześnie nie przybliża klientowi sedna problemu. Każdy sprzedawca ma trzy typy cennika. Cennik taryfowy, regulowany przez URE, czyli cennik na którym nie masz żadnej dodatkowej oferty, przy twojej grupie taryfowej
@kraglapyrka dzięki za wyjaśnienie :) tak, dlatego "kłamstwo" dałem w cudzysłowach bo zdaję sobie sprawę jak to działa. 3 razy ją prosiłem o podanie wprost mojego aktualnego "oznaczenia oferty" typu g11 czy g11k i odpowiadała wymijająco za każdym razem więc już wiedziałem, że coś jest nie tak. dlatego mam nadzieję, że uda się to załatwić przez internet klikając w formularzu bo żeby w punkcie wytłumaczyć o co chodzi to chyba trzeba się
@xCinek: Siema, i jak rozwiązałeś swój problem? Ja podpisałem moją pierwszą umowę na początku lutego i przez to, że się nie znam wcisnęli mi gówno z "k".. można to jakoś odkręcić? dodatkowo mam okres rozliczeniowy na 2 miesiące, a pierwsza faktura przyszła po miesiącu nie wiem czemu...
@TheMaskator: pewnie tak, przez reklamację :) ale nie wiem co i jak dokładnie.
pierwszy rachunek na taryfie g11 jakieś 25-30zł /2 miesiące tańszy przy większym zużyciu, polecam :)