Aktywne Wpisy
TSR44 +347
ATAT-2 +418
Przeczytałem właśnie dwa wpisy ludzi z gastro którzy wręcz DOMAGAJĄ się napiwków i nie pojmują jak można ich nie zostawiać.
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
#ciekawostki #usa #samochody #heheszki
Coś jest lepszego w tym wszystkim od normalnej? Czy bardziej jako ciekawostka po prostu
Ja jako laik nie widze żadnego zastosowania XD
Tu sobie można przeczytać o co biega: https://40ton.net/poczworne-potrojne-skrzynie-biegow-dwoma-drazkami-czyli-jezdzilo-sie-mackami-60-tych/
W osobowce to raczej nie ma wiekszeg znaczenia ale w takim bydlaku moze byc roznica czy jedziesz na pusto/wpolowie zaladowany/ na pelno-->pod gorke/z gorki/po rownym itp. Mysle ze tu chodzi o stosunek masy do mocy gdzie ta masa moze byc znaczaco rozna wiec wymaga innego "podejscia" do silnika.
Ale jak pisalem tez sie na tym nie znam tak sobie
ogólnie historia jest dość prosta: najpierw były skrzynie takie jakie mamy do tej pory w osobówkach (czyli góra 6 biegów), później wymyślono tzw. półbiegi do podjazdów na górki, a amerykanie poszli o krok dalej i zrobili takie cuda że są… yyy… nie wiem w sumie jak to nazwać, no
Serdecznie pozdrawiam