Wpis z mikrobloga

Może komuś się to przyda, może nie. Odesłałem swoją konsolę do serwisu z powodu brzęczenia. 24 lutego dotarła do serwisu, a na następny dzień wiadomość, że konsola została wymieniona. Była to moja druga wymiana, czyli w sumie trzecia konsola do mnie trafi. Ciekawe jest to, że bez marudzenia wymienili konsolę w ciągu jednego dnia. Numer seryjny jest większy od numeru wysłanej konsoli, zatem jest prawdopodobieństwo, że nie jest to żaden odpad tylko nówka sztuka od sony.
#ps5
  • 8
Zgłosiłem do Sony wysyłając im filmik co jej dolega. Jak masz gwarancję to lepiej przez Sony, bo nie idzie to przez sklep, więc trochę czasu zaoszczędzone.
@dracaryss29: Daj znać jak przyjdzie czy wymiana załatwiła problem. Jak wyglądała sprawa przy pierwszej wymianie, że musiałeś reklamować 2 raz? Ja również reklamowałem, konsola ma być u mnie w poniedziałek, ale z maila wynika że wraca do mnie ten sam nr seryjny.