Aktywne Wpisy
Viado +197
Dziś jest jedyny taki Marsz i jedyne takie Święto, którego wszyscy zdrajcy, lewacy i zaprzańcy się tak boją i tak nienawidzą.
Boli i uwiera ich Polskość, Niepodległość i Suwerenność. Boli ich normalna rodzina, skręca ich kiedy zobaczą biało czerwoną flagę.
To jest ten dzień kiedy kawiarniane fajnopolactwo z warszawy boi się wyjść na ulice w swoich tęczowych torbach.
Nienawiść do wszystkiego co Polskie, to jest ich cel i sens życia.
Na pohybel
Boli i uwiera ich Polskość, Niepodległość i Suwerenność. Boli ich normalna rodzina, skręca ich kiedy zobaczą biało czerwoną flagę.
To jest ten dzień kiedy kawiarniane fajnopolactwo z warszawy boi się wyjść na ulice w swoich tęczowych torbach.
Nienawiść do wszystkiego co Polskie, to jest ich cel i sens życia.
Na pohybel
stefan_pmp +107
@jalop: nie wiem, pierwsze słyszę. Raczej nie praktykuje się już stanowiska "pomocnika maszynisty". Nawet przy podwójnej obsadzie - jadą po prostu dwaj maszyniści.
Życzę zielonych semaforów i spokojnej pracy kolego. ʕ•ᴥ•ʔ
@pwn3r: wybacz Mirku. Gdzie i kiedy podawać sygnał "baczność" reguluje instrukcja "Ie-1" (publicznie dostępna, a w razie czego służę konsultacją). W razie wypadku, fakt niepodania sygnału baczność jest czynnikiem obciążającym maszynistę.
@depcioo: wszędzie tam, gdzie aktualnie jeździ moja firma - Arriva. Szeroko pojęty kuj-pom.
@Mathas: jak się uczysz systematycznie, to nie ciężko ;)
Cały kurs obejmuje:
- ok. 300 godzin teorii i egzamin na licencję maszynisty
- ok. 260 godzin pracy na warsztacie
- 500 godzin jazdy jako obserwator
- ok. 300 godzin teorii
- 1200 godzin jazdy z opiekunem
- egzamin teoretyczny i praktyczny na świadectwo maszynisty