Wpis z mikrobloga

No i po roku udało mi się skończyć Dooma Eternala, mega zawód w sumie, gra miała swoje momenty, ale ogólnie nie umywa się do 2016. Szkoda, że tak długo mi to zajęło, bo kupiłem na premierę, a przez ten czas wartość gry zdążyła spaść o połowę, więc teraz nawet sprzedać mi się nie opłaca. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Chyba że jakiś Mirek chce kupić #doom #doometernal na #ps4 w dobrej cenie? ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Dla atencji zdjęcie wszystkich zabawek, bo to jedyne, co mi się w tej grze udało.
Pobierz
źródło: comment_1616263539F985Eime6n5XIc1mtFmdBP.jpg
  • 6
@OraclePL Nie śledziłem fabuły, pomijałem wszystkie cutscenki, szanujmy się, nie po to kupowałem Dooma. xD Skakanie było spoko, ale było go zdecydowanie za dużo - momentami, szczególnie pod koniec gry, to nie był już przerywnik i regulator tempa, tylko główna mechanika, strasznie to wkurzało. Tak samo jak mnóstwo innych rzeczy, jakbym miał litanię minusów zacząć, to bym do rana nie skończył. Co najlepsze - uważam, że to jest znakomita strzelanka i gra
@seikii Jest opcja standalone do której nie trzeba bazowej gry + na pewno nie mam zamiaru kupować go w pełnej cenie po tym, jak oceniam podstawkę, a zanim stanieje to też trochę minie.
@koszmareq69: Na PC to skakanie jest naprawdę wygodne. Ale nie wyobrażam sobie przechodzenia Doom Eternal na padzie. Szczególnie jak wręcz wymagane jest opanowanie szybkiego zmieniania broni i kombosów, co wymagane jest na wyższych poziomach trudności i w DLC, które są o wiele bardziej brutalne od podstawki.

Tyle dobrze, że upadek w przepaść nie równa się śmierci, tak jak to miało miejsce w Doom 2016.
@ChochlikLucek: No granie na padzie nie było łatwe, ale całe życie gram na padzie - nawet na PC - i da się do tego przyzwyczaić. Ogromnym problemem jest jedynie to, o czym piszesz, tzn. fakt, że na klawiaturze można szybko przełączać bronie jednym przyciskiem, a na padzie trzeba zawsze wejść w koło broni, choćby na ułamek sekundy, co często przesądza o wygranej lub porażce. Na przykład gdy pojawia się Marauder to