Aktywne Wpisy
TSR44 +396
ATAT-2 +543
Przeczytałem właśnie dwa wpisy ludzi z gastro którzy wręcz DOMAGAJĄ się napiwków i nie pojmują jak można ich nie zostawiać.
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
Na co uważać w tym aucie? Seria f10 jest bardzo ładna, ma do wyboru jakieś motory benzynowe i jest ładna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Który silnik wybrać? Jak jest z serwisem w wersji 4x4? Na co zwrócić uwagę?
Dodam że szukam auta tylko po świeżym przeglądzie mfk więc raczej będzie sprawne mechanicznie.
#bmw #f10 #bmwf10 #auta #motoryzacja #mechanika #zakupkontrolowany
Już powoli wertuje fora i jakiś dużych wad w porównaniu z citroenem nie dostrzegam xD
@open_or_die: why
@open_or_die: brzydka jest
Chyba tylko hydro i automat się nie psuje.
Coś w zawieszeniu/zawieszeniu silnika szarpie więc wymieniłem całe zawieszenie silnika - nie pomogło.
Więc do wymiany jest cały dolny wahacz, oczywiście citroen nie przewidział wymiany tulejek więc trzeba zrobić całość (w Polsce to ogarniają ale w Szwajcarii są zwykli wymieniacze), 2 lata walczyłem z filtrami bo się zapychały, dzisiaj #!$%@?ło płyn chłodniczy od tyłu silnika więc auto jest uziemione. O elektryce nie będę wspominał.
Odradzam ci wersje 28i. Ten silnik ma bardzo zła legendę. Hałaśliwy, duzo palący i wyciągający rozrząd. 30i jest znacznie lepsze.
Jechalem raz wersja 18d i to jest jakies nieporozumienie 190 a lepiej powyżej 200 koni to minimum.
O xdrive slyszalem ze trzymanie sie fabrycznych interwałów wymiany oleju w dyfrach zabija cały uklad. Powinno sie je robic co
Ten 528 to jest 2.0 turbo tak jak reszta 4 cylindrowych. Więc jak 28i pada to i reszta nie będzie lepsza.
Sam nie wiem co robić. Benzyn w ogóle nie ma do wyboru, same diesle.
Diesli jest tak duzo bo to jest ciezkie auto i mając 550nm momentu przydaje sie zeby skrzynia nie musiała nonstop redukować biegów. Po prostu jezdzi sie tym przyjemniej a ze auto to głównie połykacz kilometrów wiec niższe spalanie jest dosyć ważne.
Jutro rzucę okiem przy okazji na 525d, jest kilka w jednym miejscu.
Wziąłem 525d biturbo z 2012 z nalotem 138 tys