Wpis z mikrobloga

Mam dość citroena C5 x7 więc w trybie pilnym kupuje auto, stanęło na BMW serii 5 najlepiej w benzynie.

Na co uważać w tym aucie? Seria f10 jest bardzo ładna, ma do wyboru jakieś motory benzynowe i jest ładna ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Który silnik wybrać? Jak jest z serwisem w wersji 4x4? Na co zwrócić uwagę?

Dodam że szukam auta tylko po świeżym przeglądzie mfk więc raczej będzie sprawne mechanicznie.

#bmw #f10 #bmwf10 #auta #motoryzacja #mechanika #zakupkontrolowany

Już powoli wertuje fora i jakiś dużych wad w porównaniu z citroenem nie dostrzegam xD
openordie - Mam dość citroena C5 x7 więc w trybie pilnym kupuje auto, stanęło na BMW ...

źródło: comment_1617644306EOdiWxqkcbA1RNWaKPkDdR.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
@open_or_die: mam 3 litrowego dizla po lifcie bez xdrive ale dobrze wyposażona z domykanie drzwi, szyberdachem i mysle ze jest to bardzo optymalne polaczenie. Za biały kolor i m pakiet trzeba dopłacić ekstra na rynku używek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@Jestem_Tutaj ostatnio? Wszystko.
Coś w zawieszeniu/zawieszeniu silnika szarpie więc wymieniłem całe zawieszenie silnika - nie pomogło.
Więc do wymiany jest cały dolny wahacz, oczywiście citroen nie przewidział wymiany tulejek więc trzeba zrobić całość (w Polsce to ogarniają ale w Szwajcarii są zwykli wymieniacze), 2 lata walczyłem z filtrami bo się zapychały, dzisiaj #!$%@?ło płyn chłodniczy od tyłu silnika więc auto jest uziemione. O elektryce nie będę wspominał.
  • Odpowiedz
@open_or_die: Jezdzilem troche 525d xdrive od nowości. Auto jest bardzo fajne, wiec gratuluje wyboru.

Odradzam ci wersje 28i. Ten silnik ma bardzo zła legendę. Hałaśliwy, duzo palący i wyciągający rozrząd. 30i jest znacznie lepsze.

Jechalem raz wersja 18d i to jest jakies nieporozumienie 190 a lepiej powyżej 200 koni to minimum.

O xdrive slyszalem ze trzymanie sie fabrycznych interwałów wymiany oleju w dyfrach zabija cały uklad. Powinno sie je robic co
  • Odpowiedz
  • 0
@cwlmod diesli póki co nie biorę pod uwagę, na moje użytkowanie to będzie wyrok śmierci dla niego.

Ten 528 to jest 2.0 turbo tak jak reszta 4 cylindrowych. Więc jak 28i pada to i reszta nie będzie lepsza.

Sam nie wiem co robić. Benzyn w ogóle nie ma do wyboru, same diesle.
  • Odpowiedz
@open_or_die: 28i oznacza okolo 250 konne przedliftowe r4. Po lifcie wyszedł 30i ktory ma 7 koni wiecej i nie ma zadnych typowych wad 28i

Diesli jest tak duzo bo to jest ciezkie auto i mając 550nm momentu przydaje sie zeby skrzynia nie musiała nonstop redukować biegów. Po prostu jezdzi sie tym przyjemniej a ze auto to głównie połykacz kilometrów wiec niższe spalanie jest dosyć ważne.
  • Odpowiedz