Wpis z mikrobloga

Kurde, ostatnio wrzucałem 7k w krypto, i zrobilo mi 100% xD aktualnie mam kolo 15k. Jestem laikiem i nie wiem jak to najlepiej rozegrać. Sprzedać to co wsadziłem ( 7 k ) A resztę trzymać? Chciałem potrzymać kolo roku. Czy sprzedać to co zrobiło mi największy obrót czyli eth i kupic na spadku jak spadnie o 1k? Do tego slyszalem od ludzi co robili różne kursy, że pod hossę lepiej ładować się w tanie projekty, kilku centowe #inwestycje #kryptowaluty #bitcoin #ethereum #dogecoin
Pobierz feliciana - Kurde, ostatnio wrzucałem 7k w krypto, i zrobilo mi 100% xD aktualnie mam...
źródło: comment_1619674227AlpSghSy7ln1MdItgeRud0.jpg
  • 63
@feliciana: Tak sprzedaj po połowie. Może być tak że za jakiś czas np za miesiąc lub pół roku alty zaliczą korektę do dna, i twoje trzymanie dłużej niż rok będzie bez sensu :D protip, jak tak się stanie to dokup. (przy spadku 90% na wartości).
@Koner1391
@Corona_Beerus

Straszny mindfuck mam teraz, właściwie nie chciałbym zejść poniżej wkładu czyli tego 7k, a eth ciśnie ładnie i może być z tego cos grubego. A jak wyplace to wtedy mi będzie mniejszy zysk robiło :/ dobrze to rozumiem?
@feliciana: Będzie ale 80% osób w inwestycjach traci wszystko. Teraz masz dobrze i rośnie i cacy, ale musiałbyś być jakimś mega farciarzem, albo złotym dzieckiem tradingu żeby od tak wskoczyć do tej 20%. Chyba że lubisz hazard to zostaw. Wyciągnięcie wkładu powoduje to, że nawet jak ta reszta spadnie ci do 20zł to wciąż jest to twój profit, i teoretycznie jesteś w tej 20%.
@feliciana: mam podobna sytuacje.
Sprzedalem polowe eth i kupilem pare shitow.
Jest tez opcja zebys wrzucil eth na stack (lokata) i zapomnial o nim az nie wyjdzie eth2.0 (zawsze cos tam wzrosnie ilosc eth a cenowo tez powinno byc ok). Mysle ze tak zrobie ale chcialbym troche pokrecic shitami jeszcze.
BTC trzymam tak na wszelki wypadek, ale nie licze na duze wzrosty spadki (przy duzych kursach robia sie mniejsze procenty).
Jak