Wpis z mikrobloga

Architektura, projekty domów, wnętrz i nowoczesnych ogrodów to jedne z nielicznych elementów, którym całkowicie nie mam nic do zarzucenia. Wszystkie wille wyglądają luksusowo i dizajnersko, a megabloki i apartamenty w mniej prestiżowych dzielnicach podkreślają nierówności społeczne w NC. Z wielu wnętrz można by nawet czerpać inspiracje do aranżacji własnego domu jeśli ktoś lubi wnętrza w nowoczesnym stylu. Całe miasto jest piękne i szczegółowe, ale pełni jedynie funkcję dekoracyjną. Nie ma żadnych interakcji, kupowania nieruchomości i mechanizmów, które zachęcają do jego zwiedzania. Zawsze jak widzę te piękne projekty to czuję zmarnowany potencjał
#cyberpunk2077
Exenex - Architektura, projekty domów, wnętrz i nowoczesnych ogrodów to jedne z nieli...

źródło: comment_1619689327PoJKUgavSvu0GiNKA3K0VA.jpg

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
@Exenex: 100% zgody. Ale nie tylko - ogólnie całe miasto jest świetnie zaprojektowane i w zasadze tylko dziwny rozkład skrzyżowań czy też przechodzenia pasów na drodze w inne pasy, jest często dziwny i bardzo nierealny. Ale architektura...no ktoś powinien dostać solidną premię. Bo naprawdę miasto jest cudne...dlatego tak żal dupę ściska, że mogło być tak pięknie...
  • Odpowiedz
@Krabowski: wszyscy odpowiedzialni za warstwę artystyczną powinni dostać solidną premię

dlatego tak żal dupę ściska, że mogło być tak pięknie...


dokładnie, ta gra miała wielki potencjał
  • Odpowiedz
@Exenex: Dlatego tak bardzo mi brakuje zapowiadanych kiedyś kilku mieszkań V. Byłoby czuć zarabianie forsy i byłoby też na co ją wydać - mam nadzieję, że nadejdzie jeszcze sporo możliwości w DLC. Bo generalnie Night City jest ładne i chciałoby się w nim żyć. I myślę, że tego tak naprawdę chcieli zarówno zadowoleni gracze, jak i niezadowoleni, bo ci pierwsi i tak spędzają czas choćby na spacerowaniu po mieście i nie
  • Odpowiedz
@wragx: redzi powinni teraz zebrać te wszystkie fajne pomysły i wprowadzić je do DLC, naprawdę chciałabym spędzać więcej czasu w NC, ale potrzebuję do tego ciekawych aktywności pobocznych

Byłoby czuć zarabianie forsy i byłoby też na co ją wydać


zarabianie forsy w tej grze to jakieś nieporozumienie i sprowadza się tylko do zerowania konta za pomocą bardzo ciekawie zaprojektowanych samochodów, ale to nic nie wnosi do samej rozgrywki - jeśli redzi
  • Odpowiedz
@Exenex: biurowce, hotele tak, ale luksusowe mieszkania są zbyt sterylne aby można było w nich komfortowo żyć, kilometry od sofy do barku, brak jakichkolwiek schowków, czy też za bardzo służby nie uświadczyłem zajmującej się domem (piszę z pamięci więc może się mylę)
  • Odpowiedz
@Rad-X: Komfort mieszkania chyba nie jest najistotniejszy, zwłaszcza, że chyba właściciele niezbyt często tam przebywają. Pewnie luksusowe mieszkania pełnią funkcję głównie reprezentacyjną, bo ich właściciele siedzą cały czas w pracy lub na imprezach. Przynajmniej tak to sobie wyobrażam, bo rzadko się zdarza spotkać kogoś w jakimś domu. Z tego co zaobserwowałam to ogrody są pielęgnowane przez ogrodników, więc jakaś służba też może się kręci, a jeśli nie to powinna
  • Odpowiedz
@Exenex: bardziej mi chodziło o lokajów, którzy zniwelują ten ogrom mieszkania, bo Ci poda, wyniesie, pozamiata, nawet jeżeli miałby to być robot.
  • Odpowiedz
@Exenex: W NC jedyne co mi brakuje to jakiegoś obiektu jak np. stadion, ale tak to miasto jest zajebiste. I to jest właśnie problem - gdyby gra była słaba pod każdym względem to by się ją zjechało od góry do dołu. Ale projekt miasta, grafika w większości przypadków, fabuła i w szczególności muzyka, które razem tworzą klimat sprawiają że czuje się frustracje, że grę z takim potencjałem się tak zjechało. Nosz
  • Odpowiedz
@annavedma: no i własnie widać mocno po grze, że podstawa była solidna. Było to powoli budowane itd. i Nagle coś tam się musiało stać, że zaczęła się wycinka, zmiany itd. Może to badoski? Nie wiem...ale serio widać, że mieli naprawdę dobry pomysł i solidne podstawy i coś po drodze im się zadziało.
  • Odpowiedz
I to jest właśnie problem - gdyby gra była słaba pod każdym względem to by się ją zjechało od góry do dołu. Ale projekt miasta, grafika w większości przypadków, fabuła i w szczególności muzyka, które razem tworzą klimat sprawiają że czuje się frustracje, że grę z takim potencjałem się tak zjechało


@annavedma: lepiej bym tego nie ujęła
  • Odpowiedz
brakuje zapowiadanych kiedyś kilku mieszkań V. Byłoby czuć zarabianie forsy i byłoby też na co ją wydać - mam nadzieję, że nadejdzie jeszcze sporo możliwości w DLC.


@wragx: @Exenex: czytając waszą rozmowę pomyślałem, że świetną opcją byłoby właśnie budowanie majątku - kupowanie mieszkań, samochodów, ale jako że w grze działamy na granicy prawa, a często to prawo łamiemy, kapitalna byłaby jeszcze jedna opcja. Motyw utraty majątku - mianowicie w oparciu
  • Odpowiedz
Motyw utraty majątku - mianowicie w oparciu o jakieś statystyki niedostępne dla gracza, gdy przekroczymy jakiś próg "zła", nie wiemy kiedy, wjeżdżają służby i np. zajmują jedno mieszkanie, albo pojazd, albo dwa, czy więcej, uzasadniając to walką z przestępczością. Zbieramy majątek i nagle pyk - część straciliśmy. Część, bo mamy kilka fałszywych tożsamości, by nie powiązano jednej nieruchomości z drugą.


@Majku_: Brzmi jak świetna mechanika. Może to wprowadzą w Cyberpunku 2078,
  • Odpowiedz