Aktywne Wpisy
Panitsch +226
Pijcie ze mną kompocik, dzisiaj obchodzę #urodziny, wczoraj zostawiła mnie moja kobieta, bo biznes się zawalił i ostatnie miesiące musieliśmy żyć trochę skromniej, ale nadal godnie. Widocznie tej świni to nie wystarczało, gdyż po jej rzeczy przyjechał dziś nowy gach - trochę zrobiło mi się szkoda tego szczurka, bo widząc co robi ta wywłoka nadal bierze ją pod swój dach. Krzyż na drogę. Ja z racji moich 37 urodzin i tego,
Jak trzeba mieć zryty beret by wymagać dziewictwa od kobiety?
Odrzucenie każdej nie-dziewicy to zabranianie młodym kobietom bycia szczęśliwą, zakochaną, korzystania z życia i popełniania błędów.
Co innego szlauf mający 30 bolców w rok, a co innego dziewczyna która po prostu była w kilku związkach ale nie wypaliło.
Jeśli komuś nawet druga opcja przeszkadza to musi to być osoba strasznie zakompleksiona i zawistna oraz pozbawiona emocji, logiki, człowieczeństwa.
Znam prawiczków, którym nie
Odrzucenie każdej nie-dziewicy to zabranianie młodym kobietom bycia szczęśliwą, zakochaną, korzystania z życia i popełniania błędów.
Co innego szlauf mający 30 bolców w rok, a co innego dziewczyna która po prostu była w kilku związkach ale nie wypaliło.
Jeśli komuś nawet druga opcja przeszkadza to musi to być osoba strasznie zakompleksiona i zawistna oraz pozbawiona emocji, logiki, człowieczeństwa.
Znam prawiczków, którym nie
Można napisać w komentarzu jakieś uzasadnienie.
#victoria3 #victoria2 #paradox #paradoxinteractive #strategie
Głowy państw powinny być...
Bardziej niż opinii jestem ciekaw uzasadnienia. Ja w przypadku jestem tej gry zdecydowanym zwolennikiem historyczności - Victoria to nie jest CK2 czy EU4 gdzie istotną częścią rozgrywki było aranżowanie małżeństw w celu uzyskania jakiegoś sojuszu i jako że dane osoby nie zawarły takiego związku małżeńskiego jak w rzeczywistości to historyczny potomek jakiegoś władcy nie mógł się urodzić.
To nie ta epoka, gracz nie musi mieć takiej opcji. Mimo że większość
W pierwszym wpisie była mowa o postaciach w ogóle.
Ogólnie skłaniam się do rozwiązania które opisuje @Nihas
Dynastie to jedno, w przypadku republik nie oczekuję że wybory się potoczą idealnie jak miało to miejsce w rzeczywistości, ale też bym chciał żeby można było doprowadzić do tego że wybory na prezydenta USA w 1860 wygrywa Abraham Lincoln, a jeśli je przegra to wygra Stephen A. Douglas albo inny historyczny przeciwnik, a nie jakieś losowo generowane typy.
Mniej więcej tak jak to wyglądało do HOI3 - są partie polityczne
Dobra, ale randomowe postaci wcale nie są ani trochę lepsze bo też nie wiadomo skąd się wzięły. Zatem prędzej jestem bardziej w stanie skłonny przymknąć oko na efekt motyla i mieć w grze postaci historyczne (tym bardziej że okres jest pełen wielu wybitnych indywidualności) niż jakieś randomy.
Swoją drogą do głosujących w ankiecie - napiszcie może dlaczego tak uważacie, na chwilę obecną zagłosowało prawie 50 osób, a tylko dwie się
O ile w CK3 jest to niemożliwe, w EU4 poszli bardziej w dynamikę niż w historyczność i wyszedł system troche hybrydowy, tak tu uważam podobnie. Nie wszedzie się tak da, bo wiadomo że nie da się przewidzieć kto by rządził w w reanimowanym Królestwie Polskim czy Republice Rio-Grandense w 1870, ale jeśli istnieje postać
Jak jeszcze chodzi o argumentum ad motylum to w Victorii jest masa rzeczy które de facto nie powinny istnieć gdyby historia potoczyła się inaczej, chociażby flagi faszystowskie czy komunistyczne (część państw ma beznadziejne fikcyjne, ale inne są wzorowane na realnych flagach tyle że z dużo późniejszej epoki typu II WŚ albo zimna wojna).
@Jerry664:
W przypadku Królestwa Polskiego to monarchami mogliby być Wettynowie, nawet im to Konstytucja 3 Maja
Widziałem, tak średnio mi się to podoba. Cusz, przynajmniej z plusów to czas gry wynosi tylko 100 lat, a dużo postaci które już w 1836 były na świecie dożyło XX wieku (typu królowa Wiktoria czy Franciszek Józef) i nie trzeba się będzie jakoś szczególnie długo użerać z fikcyjnymi.
Komunistyczna Hiszpania z Franco wydaje mi się słabym rozwiązaniem.
@void1984:
Nie no, wiadomo że to by było słabe, zresztą pisałem że w takim wypadku to najlepiej jakby było tak jak w pierwszych 3 HOIach - jest sobie pula historycznych polityków czy ministrów i są przypisani do jakiejś ideologii, zatem gdyby przypadkiem w Rosji zmienił się ustrój z komunizmu na jakiś inny (aczkolwiek tam to było dużo trudniejsze niż w HOI4, bez