Aktywne Wpisy
RazWDupeToNieHej +31
MrMas +7
Ehh czemu natura nie obdarzyła mnie ładnymi piersiami, cale życie zmarnowane
#!$%@? baby nienawidze was wszystkich
#!$%@? baby nienawidze was wszystkich
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Przy „kręceniu” napięcie akumulatora spada do <10V po czym wraca na 12 jak na zdjęciu, co i tak jest lekko zaniżoną wartością moim zdaniem. Akumulator jest nowy, kupiony tej zimy. Jakieś pomysły co się mogło #!$%@?ć?
Audi A4 B5 00’ 1.8T 150 KM. Zdjęcie deski rozdzielczej po przekręceniu zapłonu.
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #elektryka ale samochodowa #carboners dla zasięgu
@uotafak: masz immoblilser? Odepnij wąż od listwy wtryskowej i zobacz czy paliwo leci na zapłonie. Może pompka paliwa zdechła
@uotafak:
@stassma: Rozrusznik jest całkiem dużym obciążeniem i 10V w instalacji w czasie kręcenia jest spoko.
@uotafak: Może być np. z czujnikiem położenia wału.
Jak kręcisz tym rozrusznikiem, to obrotomierz się trochę podnosi czy nic?
Bo jeśli nie, to może być właśnie temat że ECU nic nie wie że się silnik kręci, to nie ma iskry ani paliwa.
@uotafak: Sprawdzałeś czy jest iskra czy tak strzelasz? Często problemy z odpalaniem są spowodowane martwą pompą paliwa a czasem tak padnie że pali ciężko ale po odpaleniu jeździ.
@hellfirehe: to nie rozrusznik jest obciązeniem a silnik. Sam rozrusznik się będzie kręcił jak #!$%@? bez obciązenia. Dodatkowo chyba bydowa rozrusznika nie pozwala żeby się kręcił bez załączenia bendiksa. Bo to on de facto załącza obwód do kręcenia
@uotafak: No to jest to jakaś wskazówka żeby się przyjrzeć czujnikowi położenia wału korbowego.
Jak mimo że auto nie odpala, nie będziesz miał żadnych błędów w komputerze, to jest to pierwsza rzecz jaką należy sprawdzić.