Wpis z mikrobloga

Mamy rok 2021, loty na Marsa, iwigliacje na poziomie państwa, profilowanie, AI/ML w powszechnym uzyciu. Biedronka postanawia analizowac dane. Spośród wszystkich dostepnych mozliwosci identyfikacji, wybiera karty z kodem 2d. Po czym okazuje sie, ze 90% uzytkownikow jest w praktyce zmuszonych identyfikowac sie przy innych ludziach po numerze telefonu (a po nim jest duza szansa zidentyfikowac osobe, telefony sa bazach typu ceidg lub aukcjach). No dobra, wyszlo koslawie, ale ludzie nie zaskarzaja do giodo. No to wprowadzmy promocje. I co wymyslili? Wprowadzili kody 2d na paragonach. Nosz ludzie, litosci, troche RIGCZu. Jak juz mnie zidentyfikowaliscie przy kasie w systemie, to powiazcie wyliczone promocje z kontem, na przyszlosc. Chyba, ze to jest celowe dzialanie, a to przepraszam - dostajecie odznake sk$@%^!&#.

#biedronka #heheszki #polandcantintospace #giodo #wyciekdanych
  • 5
@AlekGames: no celowo a jak, utrudniają żeby promo niby było, jednak by nie każdy dostał zniżkę. Ostatnio w auchan podobnie: były kupony w gazetce do wycięcia i skasowania, działające jedynie z kartą, czyli trzeba odbić kartę oraz kupon.

Tak samo z kaucją za butelki, każdy sklep z kartą klienta powinien ją naliczać na kartę i automatycznie zwracać. Jednak nie ułatwią gdzie im się nie opłaca, tylko żądają paragonów żeby zniechęcić do