Wpis z mikrobloga

Ostrzegam przed BOLTem, bo łatwo można dostać karę 200 zł za pozostawienie hulajnogi poza wyznaczoną strefą.

Wypożyczyłem hulajnogę poza strefą, okazało się że hulajnoga jest w takiej strefie blokowana i nie można się nią przemieszczać, więc zostawiłem ją w tej strefie bez w sumie przemieszczania się i za to dostałem karę 200 zł...

Wystarczy poczytać komentarze pod postami bolta że nie jestem jedyną osobą z takim przypadkiem https://www.facebook.com/BoltPL

Taką dostałem odpowiedź od nich:

"Rozumiem. Spojrzałam także na informacje, które zapewnił Pan w poprzednich wiadomościach, skierowanych do naszego działu.

Niestety, jak mówili moi poprzednicy, nie ma tu możliwości zwrotu.

Wypożyczenie hulajnogi w strefie niedozwolonej jest możliwe, jednak hulajnoga ma tam włączone największe możliwe ograniczenie prędkości - a więc silnik się nie włączy. Dane na ten temat zapisane są w naszym regulaminie.

Czy mogę Panu udzielić jeszcze jakichś informacji?

Pozdrawiam"

#bolt #hulajnogaelektryczna #hulajnoga #oszukujo #oszustwo #warszawa
wilkor - Ostrzegam przed BOLTem, bo łatwo można dostać karę 200 zł za pozostawienie h...

źródło: comment_16238322508uZrB2gOXK9yn2wnFwCr0z.jpg

Pobierz
  • 29
@wilkor: haha, "Wypożyczenie hulajnogi w strefie niedozwolonej jest możliwe, jednak hulajnoga ma tam włączone największe możliwe ograniczenie prędkości - a więc silnik się nie włączy" - to jest tak absurdalne, że szkoda gadać. Rób chargeback jeśli masz podpiętą kartę, albo najpierw ich o tym ostrzeż to sami oddadzą
@Futhark: Już zrobiłem, ale pytanie czy to przejdzie, kiedyś wcisnęli mi w wypożyczalni auto jakiś inny pakiet. czyli byłem jakieś 500 zł w plecy. Bank odpisał że no szkoda mordeczko ale na autoryzowałeś sam tą płatność pinem więc jest git, elo
@wilkor: dziwna sprawa, ja 2 dni temu bralem hulajnoge pozostawiona poza strefa (Bytom) i normalnie moglem nia jezdzic, zaparkowalem juz normalnie w strefie i pobralo doslownie jakies grosze.
@Futhark: Napisałem im że już zgłoszone, no niestety ale praktycznie nie ma z nimi żadnej komunikacji, olewają zgłoszenia. Pisałem na maila, przez apke, na msg, teraz coś raczyli dopiero odpisać. No chyba że coś przeoczyłem w apce, ale to nawet nie wiem czy jest taka opcja żeby gdzieś to sprawdzić.
Koszty jakoś przeżyję ale niesmak pozostał. Kiedyś chyba w lime nie zatrzymał mi się czas naliczyło mi jakieś 15 zł dodatkowo.
@wilkor: to grubo. po tamtej akcji nie jezdze juz boltami i widze, ze dobrze zrobilem xD. i zgadzam sie, support bolta to jakis absurd. w mojej sytuacji wyslalem od razu maile, napisalem na apce, probowalem sie nawet dodzwonic na jakis numer. po jakims czasie odpisal mi bot, potem gdy jakas pani przeklejonymi wiadomosciami probowala ise ze mna 'dogadac' to stwierdzilem, ze to nie ma sensu i odinstalowalem apke