Wpis z mikrobloga

To niestety, jak nie pali to czegoś nie ma, albo świece albo pompa. Oddaj do mechanika będziesz wiedział. Z najprostszych rzeczy bezpieczniki możesz sprawdzić
  • Odpowiedz
@JesMan: Na poprawę humoru:

Sprawdź czy masz paliwo w zbiorniku?

Kolega, oddal motocykl do mechanika a okazało się, że zbiornik był pusty. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MMARS: miałem podobnie - przejechałem jakieś 500m od domu i zgasł. Odpalałem ale chodził tylko chwilę i znowu gasł, potem przestał już w ogóle odpalać. Prowadziłem go z powrotem do domu, okazało się że bak pusty bo ebana wskazówka paliwa się zacięła i nie schodziła poniżej 1/5 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@JesMan: Zawalony filtr paliwa?
Na wstępie zaznaczę, że nie wiem, jak to jest rozwiązane w Kawasaki ale wiele motocykli ma filtr paliwa umieszczony w zbiorniku co sprawia, że właściciele niechętnie się nimi interesują. Cena z kosmosu też robi swoje.
Sam się przymierzam do małej modyfikacji w swoim DL'u, żeby nie musieć kupować oryginalnego filtra za 250 euro.
  • Odpowiedz
@JesMan: po włączeniu zapłonu słychać pompe paliwa? W tych modelach były one wykonane z jakiejś badziewnej stali która korodowała i rdza zabijała te pompy. Czasami pomagało zalanie zbiornika na full by zjechać z trasy :D
  • Odpowiedz