Wpis z mikrobloga

  • 0
@Pociongowy babeczka z rejestracji mi powiedziała, że nie ma szans na termin w przeciągu tygodnia i zaproponowała mi listopad albo dzwonić do innych placówek
Umowę mają, bo to przychodnia szpitalna.
Jeszcze raz spróbuje tym razem tak jak mówisz xd
  • Odpowiedz
@Alkatron: rzecznik praw pacjenta daje zawsze jedną złotą radę: nigdy nie rejestrować się przez telefon, tylko osobiście. Jak rejestracja rozkłada ręce i żadnego wcześniejszego terminu nie chce nawet szukać, to wyciągnąć z torby kartkę z żądaniem rejestracji na piśmie, położyć na biurku i zrobić zdjęcie.
  • Odpowiedz
  • 2
@Pociongowy dzisiaj odebrała inna babeczka i bez żadnego narzekania zarejestrowała xD
Jak powiedziałem o wczorajszej sytuacji, to odpowiedziała, że muszą mnie zapisać i że nie wie kto wczoraj rozmawiał ze mną.
Dzięki za pomoc, w przyszłości jeszcze może się przydać!
  • Odpowiedz