Wpis z mikrobloga

@atari_xd: sprzeciw. To pokazuje, że dobrze znając matematykę i programowanie można dojść do bardzo imponujących wyników.
Można umieć programować bez świetnej znajomości matematyki; teraz na szeroką skalę liczy się umiejętność korzystania z dostępnych narzędzi, nie z pisania tych narzędzi od zera. Wszystko zależy od tego, co chcesz osiągnąć jako programista.
@atari_xd: Tak, wiem. A Ty wiesz? Bo chyba wydaje Ci sie, że tylko Quake jest komercyjny. Tymczasem istnieją miliony projektów dostarczających sto milionów usług w chmurze i żaden z nich nie korzysta z Quake III Algorithm

@atari_xd: No i to jest JEDEN jedyny projekt w którym został wykorzystany XDDDD

Widać jesteś zbyt odstrzelony, żeby ogarniać o co chodzi :D Idź tam ucz się matmy wystrzeleńcu xD

"Nie będziesz nigdy dobrym programistą bo nie znasz zaawansowanej matmy, którą wykorzystuje się w 1 projekcie na 10000 i robi ją jeden gość z 50 osobowego zespolu"

Co za odstrzał XDDD
@git-push: żaden z ciebie programista bo nawet prostej logiki we własnych wypowiedziach nie umiesz ogarnąć co dopiero mówić o matematyce,

zaprzeczasz sam sobie, nadajesz się co najwyżej do pisania w

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@atari_xd: tylko ze algorytm powstał wcześniej, wystarczy np. wikipedia, skąd dowiemy się, że np. za dużo wcześniejszą implementację na SGI Indigo odpowiadał Gary Tarolli. Czyli ten kod w q3 to bardziej taka stara wersja kopiuj wklej ze stacka bez podania autora plus komentarze pokazujące jak nie dokumentować kodu.
Co więcej, w 1999 roku (rok wydania q3) na rynku pojawiły się procesory Intela z zestawem instrukcji SSE, wśród których znajdziemy rsqrtss
@me__: nie chodziło mi w tym wpisie żeby roztrząsać ten algorytm, ale o zwrócenie uwagi że to co obecnie nazywa się nauką programowania i całe rzesze programistów, w rzeczywistości nimi nie są, ludzie tu dostali bólu dupy bo 50% współczesnych programistów to co najwyżej bardziej zaawansowani userzy ( ͡° ͜ʖ ͡°)