Wpis z mikrobloga

@vacx mam C5 x7 2.0 HDi rhr od 3 lat. Akurat sprzedaje. 6 biegowy automat z programem na max jaki wytrzymywał czyli 183km i 410nm.

Manual w tym samochodzie to pomyłka, tym bardziej 5 biegowy który przy 120 km/h wył jak huski o północy .

@ukazuyr tam jest zwykły AISIN z blokadą momentu. Bardzo dobre automaty. Z tym że trochę wolne w porowniu z zf6hp czy innym premium.

Jeździłem chyba wszystkimi automatami
@open_or_die: Zmieniłem C5 na Volvo V70 III właśnie z automatem AISIN (może to ta sama skrzynia?)i uważam, że ten w Cytrynie chodził trochę lepiej (w sensie szybkości kickdownu i doboru biegów do obrotów). Fakt ze w przypadku C5 zabierał sporo z osiągów w stosunku do manuala ale umówmy się, to auto nie służy do #!$%@? a ze świateł i tak nie trudno ruszyć pierwszy zwłaszcza ze w Polsce ludzie startują jak
@LSkiper tam jest myway który do niczego się nie nadaje. Nie ma nawet USB, a karta pamięci jest tylko do map (mam to samo u siebie).

@caru AISIN robi skrzynie chyba dla każdego tylko w Volvo soft jest skopany. Zrobili chyba wszystko żeby obrzydzić automaty w swoich autach.

W cytrynie automat fajnie ożywa jak zrobi się soft w którym moment obrotowy szybciej wchodzi. Z tym że zrobili jakaś blokadę i np na
@open_or_die Blokada momentu jest nawet w 2.0hdi z manuelem na 1 i 2 biegu. Chociaż największym hitem jest to, że auto najlepiej się zbiera przy zmianie prędkości na tempomacie (w 407 tak jest, nie wiem jak w C5)
Dali blokadę w manuelu? xD

Tempomat w tych autach to dopiero hit, jest ustawione np 150km/h da się pauzę i wznowi z 90km/h to napierdziela całą dostępną mocą. Jak zrobiłem program to czasami bałem się o skrzynie jak dowaliło max momentem.