Wpis z mikrobloga

Czerwiec 2020, niecałe 5 miesięcy do listopadowej premiery. Paweł Sasko opowiada o garażu, w którym V będzie trzymał auta, o modyfikowaniu wizualnym broni, o modyfikowaniu wizualnym cyberwszczepów.

Zwracam uwagę na pierwsz klip w tle - widać minimapę w owiele mniejszej skali, w prawym dolnym rogu widać skrót klawiszowy odpowiadajacy za 'tryb bojowy' auta.

Link do całości wywiadu: https://youtu.be/FIHH8fCAzNI

#cyberpunk2077
  • 17
via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
@pablo397: no w sumie obok megabloku 10 jest garaż piętrowy. Nawet na swoją windę. I jeśli zostawimy tam swoje auta, to od którejś łatki gra zapamiętuje pozycję pozostawionego auta. Więc jak wezwiemy wszystkie swoje auta i zaparkujemy na miejscach w garażu, to już tam zostaną ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sasko nie kłamał, po prostu źle go zrozumieliśmy ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡
@pablo397: mówiłem już, przez jakiś błąd ludzki albo serwerów utracili cały oficjalny build gotowej gry, rok przed premierą i do premiery musieli kleić szybko od nowa z fragmentów prealphy i gotowych placeholderów. Widząc stan premierówki i tego jak dużo rzeczy, które z taką pewnością siebie obiecywali a jednak nie dali, to nie widzę innej możliwości xDDDD
@Vladimir_Kotkov: wersje tłoczone nie mają nic wspólnego z premierowymi - wjeżdża day 1 patch i modyfikuje grę do jednolitej wersji.

Minimapa na tym filmiku to jakiś pseudo render albo działa w wyjątkowo sprzyjająych warunkach/na bardzo mocnym sprzęcie, ale i tak ma problem z renderowaniem tak dużego fragmentu mapy. Widać to wyraźnie po ikonkach, które pojawiają się bardzo późno. Na innych, wykradzionych filmikach z wcześniejszych wersji gry widać tą minimapę w akcji
@pablo397: raczej opowiada o tym co zaplanowali. Przypuszczam, że do produkcji podeszli jak do wiedzmina 3 tylko ze w przypadku wieśka udało się bo to gra o mniejszej skali. Według przecieków, Wiedzmin w wiosnę 2014 roku był na etapie alphy a premierę miał zaplanowaną na koniec 2014 roku czyli zupełnie jak w przypadku cyberpunka