Wpis z mikrobloga

Właśnie wystartowałem Kickstartera mojej gry karcianej o czarowaniu i piciu "eliksirów", wraz z prawdopodobnie najbardziej epickim trailerem do gry tabletop jaki widzieliście.
Zapraszam.
https://www.youtube.com/watch?v=oY0nxuPyMxA
Swoje magiczne karty możecie kupić tutaj: https://ks.notenoughmana.com
#planszowki #grybezpradu #gry
sub - Właśnie wystartowałem Kickstartera mojej gry karcianej o czarowaniu i piciu "el...

źródło: comment_1627665610dkGn7oHeA8FsO7dgWvUani.jpg

Pobierz
  • 12
@sub: gra wygląda naprawdę fajnie. Jak się domyślam to jest bardziej lekka karcianka. Nie mogłem znaleźć info na KS, jaki jest średni czas rozgrywki?
@Kshaq: Średni czas rozgrywki to 60-120 minut. Gra posiada dość proste zasady (ogarnialne również przy wysokim stężeniu esencji many) ale oferuje jednocześnie faktyczny gameplay i różne możliwości taktyczne.
@sub: Ok, to może zasady są lekkie ale to nie brzmi jak imprezówka, którą można zamknąć z noobkami w godzinkę. Mimo wszystko się skuszę :) Dzięki, ża szybką odpowiedź
@sub: siema, widziałem ostatnio, że na KS przkroczyliście 300% - spodziewaliście sie takiego 'sukcesu'? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak myslicie czym to jest spowodowane? Czy projektowanie gier planszowych jest podobne do tworzenia gier komuterowych?
@Samadam: Jest to nasz pierwszy Kickstarter, więc w dużej mierze nie wiedzieliśmy czego się spodziewać. Oczywiście jesteśmy zadowoleni i liczymy że jeszcze podskoczy.

Myślę że jest to spowodowane faktem, że mamy fajną grę i dobre materiały reklamowe ;).

Projektowanie gier komputerowych i planszowych ma dużo cech wspólnych (wymyślanie i balansowanie mechanik, opracowywanie stylu graficznego) ale cały proces wygląda mocno inaczej (programowanie w jednym, praca na fizycznych prototypach w drugim).
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sub: Dzieki za odp, to jest dla mnie ciekawy temat. Sa plany wydania pozniej wersji retail, polskiej wersji jezykowej, nastepnych gier planszowych? Mozesz zdradzic, w ktorym kraju jest najwiecej zamowien, bez USA? :P
@Samadam: Tak, planujemy pewnie za jakiś czas udostępnić grę u nas w sklepie on-line, oraz próbować pchnąć ją do retaila (ale to wszystko jak się uporamy z Kickstarterem). Być może będą w przyszłości inne wersje językowe, ale nie mogę nic obiecać - tak naprawdę wszystko wychodzi na bieżąco i trochę na hurra, bo to nasza pierwsza planszówka i pierwszy Kickstarter. :) Poza USA najwięcej zamówień z Polski.