Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@blumbelek: wszystko zależy na jakie stanowisko zarejestruję Cię pracodawca. Chociażby np. przedstawiciel handlowy. I już nie ma problemu.
Druga sprawa to najpierw spróbuj się na PL a później wyjeżdżaj dalej. W Niemczech musisz prowadzić tacho, nawet na busie jeśli wykonujesz przejazd zarobkowy.
@Bin_Laden: No #!$%@? wsiadam w furę i jadę, tacho ogarnąłem w 5 minut jak neo z matrycą kung fu i co to za różnica czy w Polsce czy za granicą? oczywiście jak się angielskiego nie zna to tylko wtedy jest duża różnica.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@decadent: To sprawdź ubezpieczenie bo pewnie masz zwykłe. Cokolwiek się Ci stanie to płacisz. Musisz być jako kierowca międzynarodowy z dietami wtedy ubezpieczenie masz z głowy.
Tacho na kartce to da radę zrobić ale jak robisz 6tys km tygodniowo to się problem robi bo jak rozpiszesz trasę Giblartar-Saarbrucken? Ja to robiłem często i pisałem bo pierwsze co w Niemczech to "tacho bitte". Oszukiwało się. Generalnie bida z nędzą za 300zl dniówki
@Bin_Laden: 300 zł dniówki mówisz. A ja jak w dzień pizgam w jedną stronę z Kiel do Oslo dziennie z 840 km i potem z powrotem taka trasa i za taki kurs dostaje 500zl to dobrze czy mogę więcej? ogólnie w miesiąc 12 takich kursów zrobię i 6k za miesiąc.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@decadent: to są opcje:
-ściemniasz
- chłodnia
-za kurs 1000km 500zl to dobra cena jeśli robisz to w 1 dzień.
Ja na busie pracowałem z km, 35gr za km plus 300zl za weekend. Przy 18tys km co robiło się na 26 dni fajna wypłata wychodziła