Wpis z mikrobloga

Oboz zaglady | L | 160% | Sir Mullich
462 - 1 = 461

Zaczynamy z narzuconym bohaterem, którego nie możemy stracić. Jak spojrzycie na skille to złapiecie się za głowę, jak ja. Autor mapy narzuca też wszystkie skille. Spaniałe SOM. Dodatkowo zaczynamy z prawie wszystkimi artefaktami potrzebnymi do stworzenia anielskiego sojuszu, poza sandałami kubota, które później zdobyłem z pierwszej smoczej utopii. Na południu jest wesoły rampart, którego zdobyłem drugim bohem, i tak oto w 127 pierwszy wróg wypadł z gry, na zachód od niego jest drugi z zamkiem, ten znowu wypuścił się oboma herosami w okolice rampartu, więc zająłem mu zamek głównym bohaterem, ten zamiast od razu wracać dzielnie zbierał surowce, i w końcu stwierdził, że może jednak fajnie by było mieć zamek, wracał do swojego głównego zamku, ale brakło mu jeden tury dla obu bohaterów by dotrzeć i tak oto w 147 zostałem sam z moim sojusznikiem. Jak na złość TP był w zamku startowym, ale ze względu na skille, nawet nie mogłem się go nauczyć. Celem jest zajęcie zamku nekro, przejście do niego jest nawet nieźle bronione (100-249 championów, legiony słabszych jednostek itd), więc musiałem się trochę przykisić i w końcu zdobyłem zamek. Jest ich tam więcej, ale nie było sensu tego robić, nie ma wrogów na planszy, więc i nie ma potrzeby. Aha, gralla wcześniej wykopałem jest turę od zamku :) a obelisków jest tylko parę.
Mapa jest bogata w zasoby i kopalnie więc aniołki i zameczek w 1 tygodniu spokojnie możliwy (zamek jest nieco bardziej rozbudowany niż standardowo). A taka lajtowa mapa do ogrania na luzie.

#tysiacmaph3
Pobierz 99942Apophis - Oboz zaglady | L | 160% | Sir Mullich
462 - 1 = 461

Zaczynamy z na...
źródło: comment_1628018033uMEASmBi0dSfuFQwIdh1qd.jpg
  • 1