Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Co może być powodem zatrzymującej się procedury wypalania filtra w #renault #clio z silnikiem 1.5 DCI.
Silnik rozpędza się do 3k obrotów dosłownie na chwilę, po czym wraca do 1k obrotów, tym samym jednocześnie zatrzymuje procedurę wypalania filtra.
Korzystam z aplikacji PyClip 2.1.
  • 7
@danio_96: Clio 3 czy 4? Ogólnie rzecz biorąc to ciężko powiedzieć jakie warunki nie są spełnione aby prawidłowo rozpocząć wypalanie filtra. Seriwsówka nie podaje jakichś specjalnych wymagań. Być może któryś czujnik podaje wartości poza prawidłowym zakresem przez co wypalanie zostaje przerwane w początkowej fazie.
@danio_96: To moim zdaniem kiepskie rozpoczęcie diagnostyki.
Podaj mi numer modułu wtrysku, który jest widoczny w PyClip u góry ekranu po podłączeniu do tego modułu. Dzięki temu będę mógł zobaczyć jakie parametry są u Ciebie dostępne.

Przede wszystkim zerknij ile filtr zgromadził osadu. Do 40g powinien już sam zdążyć uruchomić procedurę wypalania. Sprawdź ile zostało osadów po ostatnim wypaleniu. Jeśli więcej niż kilka gram kilkanaście gram to trzeba zerknąć na wężyki
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Marianpol: Póki co mogę wysłać tylko takiego ss. Jutro sprawdzę dokładniej.
Wg aplikacji jest 13,2g osadu, ale to z zeszłego miesiąca więc mogło się coś zmienić.
Jak można zweryfikować kiedy było ostatnie wypalenie, wiesz może z jakiego źródła można pobrać polską wersję aplikacji? Póki co mam jakiś misz masz, część jest po angielsku, część po polsku, część po francusku :D
Nie miałem pojęcia o tych wymaganiach, auro nie było rozgrzane, więc
danio_96 - @Marianpol: Póki co mogę wysłać tylko takiego ss. Jutro sprawdzę dokładnie...

źródło: comment_1628706294LAQLQ2aT2tTxAxCxX8UXFh.jpg

Pobierz
@danio_96: PR1079 to przebieg auta przy ostatnim udanym wypalaniu. Więc od aktualnego przebiegu auta odejmujesz tą wartość i masz ile kilometrów temu było ostatnie udane wypalenie. Od tego czasu zanotowano 3 nieudane próby wypalania - PR848.

Jeśli chodzi o polską wersję PyClip to ta, którą posiadasz jest ok. Te francuskie parametry to takie trochę bardziej szczegółowe parametry, które nie są potrzebne zwykłemu użytkownikowi i w bazie CLIP mają właśnie takie francuskie
@danio_96: Jak dla mnie wszystko jest w porządku.
Jeśli chodzi o sprawdzenie wtrysków niestety masz układ Delphi, więc nie miałbyś korekt wtryskiwaczy podanych w mg/wtrysk tak jak w układzie Bosch. W Delphi DCM1.2 jeszcze były jakieś jakieś tam parametry odnośnie pracy poszczególnych wtryskiwaczy lecz Ty masz DCM3.4 i tu już nawet nie ma tych parametrów.

Jeśli chodzi o sprawdzenie turbo to musiałbyś zrobić logi dynamiczne z podglądem żądanego i zmierzonego ciśnienia