Wpis z mikrobloga

@Emill: Raczej nie o to mi chodziło. Gra po prawie 100h wydaje mi się statyczna, postać praktycznie jest przyklejona do ziemi a ty się po prostu ślizgasz, niewidzialne ściany czy brak możliwości skoku. Rotacja jest strasznie hermetyczna, praktycznie trzeba się postarać aby coś popsuć i 2 sekundowy global cd dla casuali. Stylistyka do bani, wszystko jest takie friendly aż mnie przez efekty łeb boli. i te skalowanie lvla które odbiera skille...
@ArthasMenethil: pierwsze argumenty, które wymieniłeś przeciwko tej grze, to ślizganie się postaci, niewidzialne ściany i "brak skoku" (czymkolwiek to jest). też mnie to #!$%@?, ale nie czyni gry niegrywalną/grywalną

rzeczywiście ciężko jest coś popsuć w standardowym contencie, ale już w wersjach Extreme, Savage czy Ultimate dungeonów/triali/raidów zdecydowanie tak. nie robi się tego z randomami, bo jest po prostu za duże wipe'ów i ludzie wychodzą - trzeba znać mechanikę, żeby nie padać