Wpis z mikrobloga

@eDameXxX: Ile można czytać o tym braku wpływu na KMK, samochody na torowisku zawsze mają wpływ na jazde tramwaju, dodatkowo tramwaj na jedynym pasie dla aut także wpływa na jazde bo wystarczą 3 tramwaje stojące na światlach i auta stoją. Dodatkowo przesunięcie aut na jeden pas dla rowerów własnie sprawi że auta będą jeździć wolniej.
Tu ewidentnie ktoś przekręca skutki tych zmian, tylko nie wiem czemu rowerzyści twierdzą że brak ścieżki
@piekuo: no widać, że nie wiesz i nie ogarniasz. Wsiądź na rower i sprawdź samemu dlaczego lepiej jeździć po DDR. Na testy szczególnie polecam Kalwaryjską.

A brak wpływu na tramwaje jest widoczny w danych z TTSS i łatwo to święte "zawsze" wyrzucić w kosz.
@elineusz: gościu, ilu znasz motorniczych którzy prowadzą tramwaje w Krakowie ? TTSS jedynie pokazuje jazde względem rozkładu, nie wiem jak wg tego można tu wyciągać wnioski. Taka logika aktywistów rowerowych, tramwaj jadący po torowisku wydzielonym z ograniczeniem 50kmh jedzie wolniej niż taki sam jadący po torowisku z autami i ograniczeniu 40kmh