Wpis z mikrobloga

Orientujecie się może co zrobić , gdy Amazon anulował mi zamówienie i chce zrobić zwrot środków ? Zamówiłem Kindla na promce 26 sierpnia, na wysyłkę mieli czas do 7 września. Kontaktowałem się z supportem 3 krotnie, czy z zamówieniem jest wszystko ok, długo nie wysyłają zamówienia. Twierdzili, że tak . Jako ciekawostkę napiszę, namówiłem brata żeby sobie zamówił, zrobił to 30 sierpnia i po 2 dniach miał czytnik u siebie.

#kindle #amazon
  • 10
  • Odpowiedz
@geloigi: napisz do supportu, powiedz ze chcesz wniesc skarge na jakosc obslugi i czas obslugi zamowianie, ze niepodoba ci sie podejscie do klienta i ze uwazasz takie dzialanie za powod by zrezygnowac z dalszego korzystania z tej strony.
Tylko mail, nie chat i skladaj to jako reklamacja.

Mozesz to zostawic niech nabierze mocy urzedowej.
Natomiat aktualnie masz chyba na de prommi na kindla i tam bym kupowal.
Jest teraz whd -
  • Odpowiedz
@geloigi: Wołaj co Ci odpowiedzą. Jak klikałem zakup to miałem darmową dostawę do 9 września. Po finalizacji zamówienia status już aktualizacja, że wysyłka od 8 do 22 września. Jestem ciekaw jak będzie finalnie czy skończę tak jak Ty.
  • Odpowiedz
  • 0
@Vader-Poland: U mnie tak samo to wyglądałoby z tą zmianą daty. Btw. Prawdopodobnie nie wysłali ze względu na dostawę za pośrednictwem paczkomatu, ale to tylko mój domysł. Zaproponowali mi bon za 20 zł przypisany do konta i kindla w cenie 399.
  • Odpowiedz
@geloigi: Jako ciekawostke - odpisali mi z supportu, że bardzo przepraszają, ale mają problem z dostawami. Potwierdzili, że dostawa będzie do końca tego tygodnia. W każdym razie dalej czekam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@geloigi: Nawet nie wiesz ile się naszarpałem. Zastanawiałem się nawet czy nie napisać o tym znaleziska. Wczoraj napisałem do nich, że deklarowali wysyłkę do końca zeszłego tygodnia a tu cisza. I czy mają zamiar dotrzymać terminu 1 października. Ku mojemu zaskoczeniu otrzymałem 3 sprzeczne wiadomości (trochę z nimi mailowalem i za każdym razem odpowiadał mi inny konsultant). Najpierw dostałem informacje, że jest opóźnienie, później, że przesyłki nie dostanę ale mogą mi
  • Odpowiedz