Wpis z mikrobloga

siema motomirki, mam takie pytanie, peugeot 308 2015r 2.0 hdi była robiona głowica, wiadomo większość kostek była ruszana w tym też od ecu i odłączany akumulator i teraz po poskładaniu tego wszystkiego do kupy wywala błąd przy kręceniu rozrusznikiem U1218 81- bład komunikacji z BSI. Komunikacja nieważna. A pytanie to czy trzeba po odpięciu akumulatora go jakoś kodować, bo z tego co wyszukałem po forach citroenów i peugotów to wiele osób miało ten błąd związany z akumulatorem i teraz nie wiem czy szukać uszkodzonej wiązki CAN czy jednak próbować działać z aku. dziękuje z góry za odpowiedzi
#motoryzacja #elektronika #samochody #pytanie #pytaniedoeksperta
Ciortas - siema motomirki, mam takie pytanie, peugeot 308 2015r 2.0 hdi była robiona ...

źródło: comment_16312148342jb1FLVXwahxX2MKcEiu87.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
@Ciortas: Czym była robiona diagnostyka ???? Lexia czy czymś innym. Zacznij od podmiany akumulatora na 100% sprawny bo BSI jest delikatne na skoki napięcia i uszkodzone akumulatory. Posprawdzaj wszystkie konektory i spinki czy dobrze siedzą i czy zatrzaski trzymają ew czy nie przetarło bądź urwało kabelka. 3 Spróbuj podmienić manetkę tempomatu bądź taśmę przy kolumnie kierowniczej. 4. Lexia w dłoń i zobacz czy nie wykodowało kodów IMA wtryskiwaczy z silnika i
  • Odpowiedz
308 T7


@sraken_pierdaken: @Szlaufman: podpinałem pod autela ds808, niestety mojego diagboxa szlak trafił i nie do końca jestem zadowolony z diagnostyki tym sprzetem bo nie wszystko widzi, to co udało mi się sprawdzić dotychczas to na spoczynku aku ma 12,6V a podczas krecenia ok11V, próbowałem się wspomagać prostownikiem przy kręceniu by wykluczyć spadki napięć i podałem mu dodatkową masę z silnika do karoserii oraz czyściłem większość kostek w tym od
  • Odpowiedz
@Ciortas: Warto też sprawdzić czy wszystkie zasilania dochodzą (bezpieczniki, przekaźniki, wiązki).
Tylko ten błąd jest? Z którymi modułami się łączyłeś?
  • Odpowiedz
@mbbb: cześć, dzisiaj sprawdzałem bezpieczniki tylko te wkomorze silnikowej po prawej stronie i wszystkie ok, nawet je wyciagłąem by zobaczyć jak wyglądają "nóżki" od bezpieczników i czy nie skorodowały, oczywiście wszystkie sprawne. Przekaźniki to chyba są wlutowane w tą płytkę BSI więc ty za wiele nie sprawdzę jedynie wizualnie czy nie ma spalenizny, nic więcej. Łączyłem się głównie z modułem silnika i bsi bo w tych był błąd który powoduje wyświetlenie
  • Odpowiedz
@Ciortas: Wszelakiej maści uniboxy do aut PSA jedynie pozwalają na czytanie błędów i ewentualne ich kasowanie (z różnym skutkiem) żeby ugryźć temat porządnie trzeba niestety uzbroić się w dedykowany komputer. To nie jest opelek czy VAG gdzie KKLem za 2 dychy można było zrobić wszystko... Poza tym Francuzy od samego początku dobrze zabezpieczyły się przed uniboxami i do dnia dzisiejszego niektóre rzeczy w takiej Lagunie II trzeba kodować Clipem a w
  • Odpowiedz
@Ciortas: W PSA cyrki robiły przepalające się styki manetek kolega miał 307 i przerobił jedną taśmę i 3 manetki kierunków i świateł oraz jedną od wycieraczek. Ogólnie zacznij od diagnostyki Lexią bo może wskazać dodatkowe błądy lub bardziej szczegółowo opisać przyczynę występowania błędów
  • Odpowiedz
@Szlaufman: ale diagbox to chyba dedykowany program diagnostyczny do grupy psa, tych nowszych roczników. Dostaliśmy go w prezencie po zanjomości, pod diagboxem kryła się też lexia właśnie. Dotąd sprawował się wyśmienicie, czytał wszystko i miał wiele funkcji których nie posiadają inne uniwersalne programy. Do ustawiania zawieszenia w citroenach c5 x7 tylko tego używałem. Niestety coś się stało z kablem i nie łączy go z autami.
  • Odpowiedz
Przekaźniki to chyba są wlutowane w tą płytkę BSI


@Ciortas: Tak niestety jest, podobnie w BSM, gdzie też często zimny lut na jednym z przekaźników potrafił unieruchomić auto...
  • Odpowiedz