Wpis z mikrobloga

Annihilus w D2:R

Jak wiadomo, mechanika wywoływania klona Diablo była spowodowana dupowaniem sojów na potęgę. Zakładam, że w D2:R dupowanie nie będzie tak powszechne, jak w oryginalnym D2, przynajmniej na początku. Co byście więc powiedzieli na zmianę mechaniki - do wywołania klona zamiast sprzedaży sojów należałoby użyć siedmiu pochodni, przy czym każda z nich musiałaby być dla innej postaci. Klon spawnowałby się tylko w grze, w której zostały sprzedane pochodnie, a nie w każdej grze na określonym serwerze.

Jeśli taka mechanika by przeszła, do rozważenia byłaby też kolejna - zakres modów na annihilusie zależałby od modów sprzedanych torchy - widełki statystyk oraz odporności mogłyby być ustalane na podstawie najwyższej oraz najniższej wartości ze zbioru sprzedanych pochodni, tylko exp byłby całkowicie losowy.

W ten sposób pochodnie lepiej trzymałyby wartość, biorąc pod uwagę fakt, że po kilku tygodniach większość dropów pochodni traktowana jest jako bezwartościowy śmieć. Wydaje mi się, że annihilusy też lepiej trzymałyby cenę, a z drugiej strony sklepy internetowe miałyby utrudnioną sytuację z ich pozyskiwaniem (zakładając oczywiście, że będą dbać o to, aby dupowanie nie było możliwe, albo było maksymalnie utrudnione).

Co myślicie?

#diablo2
  • 32
@Wierzbek: Nie znam się, więc się wypowiem: wprowadzenie możliwości sprzedaży pochodni nie powinno stanowić większego problemu dla developerów, to byłaby raczej kosmetyczna zmiana.
@YaYco: Zostajemy po staremu. Jutrze szukam apki do Dc. Będę szukał gier z możliwością wyrwania DC. Ciekawe ile osób zacznie i czy zapchamy serwery w czwartek. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@YaYco: a w ogóle coś wiadomo na ten temat? Bo jak w ogóle zmienili architekturę sieciową to wątpię że będzie np. 100 serwerów od tego które działają jak stare GSy. Może będzie to po prostu bardzo rzadkie wydarzenie ale możliwe niezależnie od wszystkiego w kazdej grze na hell?
@YaYco: ja dopiero od 14 będę się pchał na serwer. Mam nadzieje, ze wejdę do gry bez problemu. A nie jak w alfie i becie. Serwery będą zapchane soso light i pała hammer. ()
@YaYco: bez sensu. Trzeba by wejść do gry siedmioma różnymi postaciami, w dodatku torche dla pala i sosy nadal by były w cholerę warte, a nawet więcej niż dotychczas, więc niebogaci gracze już nigdy nie zobaczyli anniego. Teraz już nie gram na bnecie, ale pamiętam polowania na DC, obserwowanie gorących serwerów, setki założonych gier i sprawdzanie portów netstatem, a potem antyidle na skrzyni w piątym akcie i modlenie się, żeby nie
@Kaczorra:

Trzeba by wejść do gry siedmioma różnymi postaciami, w dodatku torche dla pala i sosy nadal by były w cholerę warte, a nawet więcej niż dotychczas, więc niebogaci gracze już nigdy nie zobaczyli anniegoTrzeba by wejść do gry siedmioma różnymi postaciami, w dodatku torche dla pala i sosy nadal by były w cholerę warte, a nawet więcej niż dotychczas, więc niebogaci gracze już nigdy nie zobaczyli anniego


Protip: shared stash.
Protip: shared stash.


@YaYco: jak będzie.

Ten cały bałagan nie powinien być częścią gry. Poza tym sam napisałeś, że polowanie na clona to kilka dni - równie dobrze można je poświęcić na szukanie kluczy bądź jakąkolwiek inną aktywność. Klucze można zdobywać nie tylko poprzez grind, ale i handel.


@YaYco: ten bałagan zapewniał emocje jak na mundialu, więc nie narzekałem ( ͡° ͜ʖ ͡°). Polowanie trwało kilka
@Kaczorra:

jak będzie.


Przecież od dawna wiadomo, że będzie.

ten bałagan zapewniał emocje jak na mundialu, więc nie narzekałem ( ͡° ͜ʖ ͡°). Polowanie trwało kilka dni jak się miało pecha, a jak człowiek miał farta to mu się klon pojawił podczas chociażby mef runa. Natomiast bieganie po klucze to dopiero była nuda.


Tylko że po niemal 20 latach nadal są osoby, które nadal nie rozumieją mechaniki