Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mechaniczny_pomidor: @kikoen: @Crow7422: no właśnie zamontowali mi AC R01 do 150 KM. Niby najlepszy serwis lpg w okolicy i teraz nie wiem czy kręcić inbę, czy mnie spuszczą na drzewo, bo w końcu jest wpisane, że dedykowany do aut o mocy 150 km ( ͡° ʖ̯ ͡°)
No i czuć szarpnięcie przy przełączeniu na gaz oraz jest słabszy na wysokich obrotach - reduktor może być
@mainecoompf szarpnięcie przy przełączania to nie przez reduktor, słaby góra też niekoniecznie przez reduktor nawet jak brakuje dolać pb góra. Jak afr schodzi na ubogo to ciśnienie spada na tyle że wydłużenie czasu nic nie daje tylko pętli trzeba więc być debilem żeby ustawić min ciśnienie bardzo niskie żeby nie przełączyło
@mainecoompf jak sterownik staga to inaczej bo nie ma podciesniea w kolektorze więc nawet nie podłącza się i w sterowniku zaznaczasz a i nie wyrusje kresek więc ustawiasz na korekcję bądź afr. Kiblowato n42 czy n46?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kikoen: n46. Pojechałem do serwisu, w którym od początku mówiono o regulacji z sondą afr, a w innych autokalibracja.
Już widzę jak mi wymieniają reduktor, bo w internecie piszą, że trzeba zapas ()
@mainecoompf: opłaca Ci się do R4 wkładać LPG? Chdzi mi o to że to auto będzie za niedługo bezwartościowe. Nie lepiej sobie jakieś dobre R6 sprawić i wtedy gazować? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mainecoompf: z mojego doświadczenia to AC02 potrafią kleić na zimno. Po 30k km pierwsze problemy przy przełączaniu na zimno, wyczyszczenie wtryskiwaczy pomogło. AC01 mi przyjechało dużo więcej bezproblemowo.
Co nie zmienia faktu, ze jak świeża instalacja to jechać reklamować.
@mainecoompf: za 15k to nie ale pomyśl, wsadzisz 5k w niego i co zrobisz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Akurat jedynki 130i mają najlepszy i ostatni silnik bardzo lubiący gaz - wiadomo nie ta cena.

Pozdrawiam mirku i życzę powodzenia.

Z ciekawości - gdzie butle chcesz mieć? Są jakieś rozwiązania bez zmniejszania bagażnika?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@miiihau: jeśli chodzi o szarpnięcie to nie tylko na zimno, ale zawsze kiedy przełączę przy przyśpieszaniu albo jadę powyżej 3k obrotów i przełączę. Tak czy inaczej jestem #!$%@? że nie dopilnowałem wszystkiego, tylko zaufałem, że to fachowcy. Nawet jak ustawią dobrze, to na zmianę reduktora raczej nie mam co liczyć.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Z ciekawości - gdzie butle chcesz mieć? Są jakieś rozwiązania bez zmniejszania bagażnika?

@sorek: cudów nie ma. Butla jest po prawej stronie, żeby zachować możliwość rozkładania większej części kanapy. 95% jedynek z lpg ma w bagażniku kloca od prawej do lewej - wsadzisz już tylko coś wąskiego i niezbyt długiego. Ale prawie każdy tak robi, bo z tyłu jest akumulator i trzeba się mocno nagimnastykować, żeby stabilnie zamontować butlę, a przy