Wpis z mikrobloga

Co tu się... XDDD Jak polski rynek muzyczny ma cokolwiek, kiedykolwiek znaczyć na świecie, skoro nawet Akademia Muzyczna w Gdańsku wypuszcza TAKIE COŚ?

Na fb Akademii w wydarzeniu czytamy:

"Utwór został stworzony podczas Autorskich Warsztatów Muzycznych prowadzonych na Wydziale Wokalno-Aktorskim, specjalność "musical", przez mgra Ignacego Wiśniewskiego."

"Studenci studiów II st. specjalności "musical" pracowali na warsztatach nad interpretacją oraz nagraniem materiału audio i video."

"Audio obydwu piosenek zostało zarejestrowane w maju 2021 r. w Studiu Nagrań Akademii Muzycznej w Gdańsku"

No ja #!$%@? (°°

Zatem nie jest to utwór przygotowany przez studentów for fun, tylko przez poważnych ludzi reprezentujących równie poważną instytucję oświaty, która kształci przyszłych, polskich muzyków. Akademia odpowiada tutaj zarówno za utwór słowno-muzyczny oraz jego aranżację i produkcję, ale także za "klip" video.

Jajebe.zip xDDD

Pracuję na rynku muzycznym od lat. Staram się tłumaczyć wokalistom, aby równali w górę i nie zadowalali się bylejakością, bo to nie ma szans się obronić i że zwyczajnie, amatorka jest dla amatorów. Tymczasem kiedy Akademia Muzyczna w Gdańsku prezentuje takie standardy, to zaczynam wątpić w efekty polskiej edukacji muzycznej.

#edukacja #szkola #muzyka #heheszki #cringe
ahuramazda - Co tu się... XDDD Jak polski rynek muzyczny ma cokolwiek, kiedykolwiek z...
  • 31
@Marekexp: Jest chyba tylko jedna zasadnicza różnica. W podanym przez ciebie przykładzie dużo się dzieje wizualnie na ekranie. I tworzy to razem historię. Na tym klipie Akademii nic się nie dzieje. Jakieś losowe scenki. Wygląda to przez to jak jakaś kampania społeczna, która jest wałem zrobionym przez kolege szwagra kogoś z ministerstwa, a nie musical( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ahura_mazda: Nasze polskie Berklee XD
Widomo, musical to nieco inna konwencja, ale tekst i obraz wywołuje we mnie jakieś wewnętrzne poczucie wstydu.